۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۲۹۱۱۷۶
استاد حوزه و دانشگاه:

انقلاب اسلامی ایران دارای گفتمانی منطقی و عقلایی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: گفتمان انقلاب کهنه شدنی نیست و در همه زمان ها به روز و ضد استکبای و ضد ظلم و تعدی و در حمایت از مظلوم است.
حجت الاسلام تقي لطفي

حجت الاسلام تقی لطفی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که انقلاب اسلامی مانند موجودی زنده همچنان استمرار دارد، گفت: همان تفکر و اندیشه، مبانی و گفتاری که انقلاب را به وجود آورد، همان عوامل موجب استمرار انقلاب می شود.

 

وی افزود: روحیه انقلابی مردم، رهبری و مسؤولان که باعث ایجاد انقلاب شد، باید همواره آن روحیه ادامه داشته باشد تا طراوت، ذوق و شوق انقلابی نیز استمرار داشته باشد.

 

حجت الاسلام لطفی گفت: فاصله گرفتن از روحیه انقلاب به معنای فاصله گرفتن از مبانی اسلامی انقلاب و ریشه های اسلامی و قرآنی آن دارد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران دارای گفتمانی منطقی و عقلایی است، گفت: گفتمان انقلاب کهنه شدنی نیست و در همه زمان ها به روز و ضد استکبای و ضد ظلم و تعدی و در حمیات از مظلوم است.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی دارای فرهنگ عدالت‌خواهی در همه ابعاد است، گفت: امروز بشریت به شدت نیاز به اجرایی شدن آرمان های انقلاب دارد، از این رو آرمان های انقلاب هیچگاه کهنه نمی شود و همواره باید بر آن تأکید شود تا شاهد ایجاد عدل و عدالت در جهان باشیم.

 

به گفته وی، انقلاب تمام شدنی نیست و توجه به اصول، ارزش ها و آرمان های انقلاب موجب استمرار آن و حرکت در این مسیر الهی و نورانی می شود.

 

حجت الاسلام لطفی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی به وجود نیامده است که پایان داشته باشد، گفت: ویژگی انقلاب در طیبه بودن آن است که همیشه ماندگار خواهد بود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر تلاش مردم برای استمرار انقلاب اسلامی ایران، گفت: ملت ایران در تمام عرصه ها از آرمان ها و اصول انقلاب دفاع کرده و خواهند کرد، همانطور که در 36 سال گذشته با قدرت در برابر استکبار جهانی ایستاده اند./1307/302/ب3

ارسال نظرات