۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۹۱۲۲۴
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد استان لرستان خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی در کانون‌های مساجد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت عید غدیر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران که در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: به مناسبت عید غدیر مسابقه کتابخوانی در کانون های مساجد لرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که عموم مردم می توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: این مسابقه با موضوع خطبه قاصعه در ترجمه استاد دشتی خطبه 192 برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که فراخوان برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت عید غدیر از امروز توزیع شده است، عنوان داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مجری برگزاری این مسابقه هستند.

 

وی با تبریک عید غدیر و گرامی داشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی بهانه ای برای ترویج فرهنگ کتابخوانی بین جوانان است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ترویج و تبیین فرهنگ غدیر در جامعه به ویژه بین جوانان را از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی بیان کرد.

 

وی تصریح کرد: جذب جوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد و اشاعه فرهنگ امامت و ولایت از دیگر اهداف برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر است.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان این که مسابقه کتابخوانی در عید غدیر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: افزون بر اعضای کانون های مساجد، عموم مردم می توانند با تهیه سؤالات مسابقه از کانون های مساجد و یا مراجعه به دبیرخانه در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی یادآور شد: در روز عید سعید غدیر خم از بین کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند، به قید قرعه از 14 نفر تقدیر می شود.

 

گفتنی است، علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ خود را به صورت یک عدد 10 رقمی از چپ به راست، به سامانه پیامکی 10008940661 ارسال کنند./9451/203/ب3

ارسال نظرات