۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۹۱۲۲۷

چند خبر کوتاه از رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه‌های «شاهدان حرم» با موضوع بررسی ابعاد فاجعه غمبار، « هلال هدایت» و « صبح هدایت» درباره سیره اخلاق و اجتماعی امام هادی(ع) از رادیو معارف پخش می­شود.
آرم راديو معارف

به گزارش  خبرگزاری رسا، برنامه‌های «شاهدان حرم» با موضوع بررسی ابعاد فاجعه غمبار، «هلال هدایت» و «صبح هدایت» درباره سیره اخلاق و اجتماعی امام هادی(ع) از  رادیو معارف پخش می­شود.

 

شاهدان حرم

 این رسانه دینی علاوه بر اطلاع رسانی و پوشش اخبار واقعه دلخراش منا از طریق برقراری ارتباط زنده با گزارشگران اعزامی و مسئولین سازمان حج و زیارت ، در برنامه زنده « شاهدان حرم » به ارائه جزئیات بیشتری از نحوه پیگیری حقوقی و سیاسی جانباختگان قربانگاه منا و حجاج بیت الله الحرام خواهد پرداخت.

 

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و مصطفی خاکسار قهرودی کارشناس حج و رئیس سابق سازمان حج و زیارت در برنامه «شاهدان حرم» با تشریح جزئیات بیشتری از این حادثه ، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در ستادهای پیگیری و آخرین وضعیت مجروحین، مفقودین و کشته شدگان فاجعه منا را ارائه می کنند.

 

برنامه « شاهدان حرم» با تلاش گروه اخبار معارفی و اطلاع رسانی رادیو معارف به تهیه کنندگی سید محمد مهدی رکنی و گویندگی جواد امامی تا 8 مهر ازساعت 15 : 10 تا 11 از صدای فضیلت پخش می شود.

 

هلال هدایت در سپهر معارف

در شب میلاد دهمین ستاره سپهر ولایت و امامت حضرت امام علی النقی الهادی علیه السلام ویژه برنامه «هلال هدایت» به شیفتگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام تقدیم می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسین شهامت کارشناس معارف ادعیه و حدیث در این ویژه برنامه با اشاره به تاریخ ولادت و نسب حضرت امام هادی علیه السلام، خلفای هم عصر امام و اقدامات حضرت برای تقویت بنیه اعتقادی مردم با تأکید بر زیارت جامعه کبیره به تبیین شرایط فرهنگی اجتماعی عصرامام هادی (ع) می پردازد.

 

ویژه برنامه « هلال هدایت » کاری از گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و اجرای سید حمید حسینی دوشنبه 6 مهر از ساعت 30: 21 از صدای فضیلت پخش می شود.

 

صبح هدایت در رادیو معارف

همزمان با میلاد دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام هادی علیه السلام ویژه برنامه زنده «صبح هدایت» از رادیو معارف پخش می شود.

 

حجت الاسلام  محمد حسین عبدی کارشناس معارف اهل بیت در این ویژه برنامه با اشاره به وقایع ولادت تا شهادت امام و سیره هدایتگری امام هادی علیه السلام در بحث راهنما و امام شناسی با محوریت بخش هایی از زیارت غدیریه به تبیین اهمیت زیارت غدیریه و جامعه کبیره درجلوگیری از غلو و نیز شناخت جایگاه امامان خواهد پرداخت.

 

ویژه برنامه زنده «صبح هدایت» با تلاش گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و اجرای رضا هدایت فر سه شنبه 7 مهر ساعت 8:40 از صدای فضیلت پخش می شود./998/ت303/ف

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات