۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۹۱۲۶۲
ظهر امروز صورت گرفت؛

اعتراض طلاب مدرسه علمیه الزهرا بوشهر نسبت به فاجعه کشتار حجاج در منا

خبرگزاری رسا ـ ظهر امروز طلاب حوزه علمیه خواهران الزهرا بوشهر انزجار خود را از دولت آل سعود اعلام کردند.
تجمع اعتراض آميز خواهران طلبه ايراني و غير ايراني به جنايت آل سعود درمنا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر ظهر امروز طلاب حوزه علمیه خواهران الزهرا بوشهر انزجار خود را از دولت آل سعود اعلام کردند.
 
طلاب مدرسه علمیه الزهرا بوشهر با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا با صدور بیانیه فاجعه منا را و کشتار مسلمانان را محکوم اعلام کردند.
 
 
حجت الاسلام یوسف جمالی مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: افرادی که در سرزمین منا و مکان امن الهی و در لباس احرام که نیتی جز وصول الی الله و هجرت به خانه خدا نداشتند با بی تدبیری مقامات آل سعود جان باختند.
 
 
مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: عربستان سعودی و آل سعود تمام هم و غم خود را بر این گذاشته اند که دست های صهیونیسم جهانی را باز بگذارند.
 
 
حجت الاسلام جمالی در ادامه بیان داشت: عربستان تبدیل به ایادی رژیم صهیونیستی شده است، و خواهان ایجاد تفرقه وحدت شیعه و سنی هستند بنابراین یکی از راه های افتراق وحدت مسلمانان همین است، دشمن توانسته با نفوذ و حاکمیت آل سعود عامل افتراق باشد.
 
 
وی افزود: اکنون با تدابیر مقام معظم رهبری همه مسؤولیت ها بر عهده دولت عربستان است.
 
 
حجت الاسلام جمالی گفت: آنها می خواهند محمد بن مایف ولیعهد عربستان را که مسؤولیت امور حج را عهده دار است برکنار کنند و سناریوی را که خودشان با محمد بن سلمان فرزند پادشاه عربستان ساخته اند تا آنجا که جان هزاران نفر از حجاج را در منا گرفتند./833/202/ب3
ارسال نظرات