۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۹۱۳۲۸
مدیر مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد:

طلاب نباید لحظه‌ای از عمر خود را بدون هدف سپری کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد با اشاره به این که طلبه بایستی برای اوقات خود برنامه‌ریزی کند، گفت: طلاب باید مراقب رفتار خود باشند و لحظه ای از عمر خود را بدون هدف سپری نکنند.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خانم نسرین هژبری، مدیر مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد، امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب خواهر جامعه المصطفی مشهد که در سالن اجتماعات مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی برگزار شد، گفت: من به وجود شما افتخار می کنم و خود را خدمتگزار شما  می دانم و در برابر شما احساس مسؤولیت می کنم.

 

وی در ابتدای سخن خود واقعه اسفناک منی را به خانواده شهدا تسلیت گفت و افزود: منی سرزمین آروزها است و خوش به حال کسانی که با نیت خالص وارد سرزمین منا شدند و ندای حق را شنیدند و به آرزوی خود رسیدند.

 

مدیر مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد گفت: در مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد، گروه های علمی تربیتی، فقه و معارف، کلام اسلامی، تفسیر و علوم قرآن مشغول به فعالیت هستند. طلاب گروه مطالعات زنان را نیز به عنوان رشته دوم می توانند انتخاب کنند.   

 

هژبری خطاب به طلاب گفت: ما دوست داریم نام شاگردی امام زمان(عج) بر روی ما گذاشته شود و جامعه به طلبه ها نگاه ویژه دارد و هر جا نام طلبه می برند، می گویند شاگرد امام زمان(عج) است.

 

طلبه نباید لحظه ای از عمر خود را بدون هدف سپری کند

مدیر مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد گفت: باید این سؤال را از خود بپرسیم که اگر روزی قسمت شود و مدرسه را تحویل امام زمان(عج) بدهیم، آیا در مقابل ایشان سرافکنده هستیم یا از صمیم قلب به آقا هدیه می دهیم.

 

هژبری با اشاره به این که طلاب ملزم به رعایت شئون طلبگی هستند، افزود: طلاب باید مراقب رفتار خود باشد، باید مراقب رفتار خود در سر کلاس و احترام گذاشتن به استاد باشند.  

 

وی با خاطرنشان کردن این که طلبه نباید لحظه ای از عمر خود را بدون هدف سپری کند، ابراز کرد: طلبه باید برای اوقات خود برنامه ریزی کند. 

 

مدیر مدرسه عالی خواهران جامعه‌المصطفی مشهد با اشاره به این که طلبه، بایستی برای تمام اوقاتش برنامه‌ریزی کند، افزود: هر یک از طلاب جامعه‌المصطفی، مبلغ کشور خود هستند که در کشور خود مشغول به فعالیت می شوند؛ از این رو باید از ابتدای تحصیل هدف‌گذاری کنند تا نتیجه بهتری به دست آورند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از طلاب برتر آموزشی مدرسه عالی خواهران و تمهیدیه جامعةالمصطفی مشهد تقدیر به عمل آمد./1309/202/ب2

ارسال نظرات