۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۹۱۳۶۷
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دولت سعودی با حادثه منا زمینه نابودی خود را رقم زد/ دفاع مقدس الگوی مقابله با نظام سلطه است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دولت سعودی با حادثه منا زمینه نابودی خود را فراهم کرد، چرا که در آینده زوایای پنهان این حادثه معلوم شده و این رژیم را رسوا می کند.
مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در حوزه علميه امام خميني (ره) مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در حوزه علميه امام خميني (ره) مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در حوزه علميه امام خميني (ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه منا، اظهار داشت: دولت سعودی با این عمل زمینه نابودی خود را فراهم کرد، چرا که در آینده زوایای پنهان این حادثه معلوم شده و این رژیم را رسوا می کند.

 

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس ادامه داد: بعد از دفاع مقدس باید بپذیریم که دوران دفاع با اسلحه و حضور در جبهه های نبرد به سر آمده و باید در میادین جنگ نرم حاضر می شدیم که متاسفانه در این مورد کوتاهی شد.

 

خرم عمل منفعلانه در برابر دشمن را بزرگترین خطای استراتژیک جهان اسلام در مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان و اضافه کرد: بزرگترین آسیب و بلایی که جامعه ما را دچار مشکل فرهنگی کرد عدول از مسأله مقاومت و منفعلانه عمل کردن در برابر تهاجمات فرهنگی بود.

 

وی به نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس و صدور فرهنگ مقاومت از طریق کانال های مختلف به ملت های منطقه و انسان های آزاد اندیش جهان اشاره و اظهار کرد: هر مقطعی از جنگ هشت ساله ایران با عراق که مورد بررسی قرار می گیرد، متوجه می شویم که امام راحل(ره) آن مقطع را به یک فرصت و موقعیتی برای مطرح کردن مظلومیت ملت ایران در جهان تبدیل کرده است.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس هرچند که زخم های زیادی بر قلب ملت ایران زده و جوانان بسیاری با ارزشی را از این مرز و بوم گرفت، اما به واسطه آن انقلاب اسلامی ما تبدیل به یک انقلاب جهانی شد.

 

وی اندیشیدن در مورد نکات کلیدی جنگ و ثبت و ضبط آنان را مهم و ضروری عنوان و اضافه کرد: امام خمینی(ره) در بیانات خود جنگ ما را جنگ میان کفر و ایمان، حق و باطل، خیر و شر و جنگ ازلی و ابدی بین این دو جبهه به جهانیان معرفی کرده و راه را برای جویندگان طریق حق مشخص فرمودند.

 

وی در ادامه گفت: اما پس از واقعه جنگ و امضای صلح تحمیلی بین ایران و عراق، فتنه ها یکی پس از دیگری در کشور ما خود را به نمایش گذاشت که فتنه 88 یکی از آن فتنه های اساسی است که در ابعاد بزرگ تری طراحی شده بود.

 

خرم با تاکید بر اینکه امام(ره) از هیچ قدرت غیر الهی برای موفقیت در میدان حق علیه باطل کمک نمی گرفت، گفت: امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب تلاش شان این بود که مدل جدیدی از دفاع را در جهان طراحی کنند و دفاع مقدس را به عنوان الگویی برای مقابله با نظام سلطه به جهانیان معرفی کنند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم طلاب بر علیه آمریکا و اسرائیل و آل سعود در اعتراض به واقعه تاسف بار منا شعار دادند./936/202/ب3

ارسال نظرات