۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۹۱۳۷۴
کارشناس امور سیاسی:

تخریب قدس با درگیری در جهان اسلام همزمان شده است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور سیاسی گفت: امروز درحالی تخریب مسجد قدس صورت می‌گیرد که جهان عرب و اسلام با هم درگیر است و ایجاد این درگیری توسط اتاق فکر صهیونیست‌ها در گذشته طراحی شده بود؛ زمانی که ما خواب بودیم.
سيدافقهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید هادی افقهی کارشناس امور سیاسی، عصر امروز در نشست خبری با موضوع مسجد الاقصی که در خبرگزاری قدس برگزار شد، با اشاره به دومین سالگرد شیخ مصطفی رهنمایی معروف به راهنما ضمن تسلیت کشتار حادثه منا گفت: دشمن با فیلم‌های تخیلی آرماگدون با نام مسیحیت صهیونیست بحث تخریب کامل قدس را مطرح کرده و می‌کند تا پیکر سلیمان را در آن بسازد.

 

وی افزود: امروز درحالی تخریب مسجد قدس صورت می‌گیرد که جهان عرب و اسلام با هم درگیر است و ایجاد این درگیری توسط اتاق فکر صهیونیست‌ها در گذشته طراحی شده بود زمانی که ما خواب بودیم.

 

کارشناس امور سیاسی عنوان کرد: امروز کار طرح‌های صهیونیستی به جایی رسیده که حرم امن الهی این مکان مقدس را جای تسویه حساب‌های سیاسی خود قرار دادند بنابراین خطر جدی است آنچه فکر می‌کردیم در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد به این زودی شاهد آن شدیم.

 

افقهی بیان داشت: امروز کار به جایی رسیده که صهیونیست با اسلحه صحبت از تقسیم زمانی و مکانی بیت‌المقدس می‌کند؛ غالب مسیحیت صهیونیست وارد این ساحت مقدس شده و با اسلحه آن را تخریب می‌کنند در حالیکه ما هنوز خواب هسیتم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز صهیونیست با یارگیری در منطقه حادثه پشت سر حادثه برای ما تراشیده و گام به گام پیش می‌رود./807/203/ب3

ارسال نظرات