۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۹۱۴۹۲
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

هدف تحریم، ایجاد فاصله میان مردم و نظام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: هدف تحریم‌های اقتصادی دشمنان جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی بود، زیرا دشمنان باور دارند که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند.
حجت‌الاسلام حسن کاملي‌فر، مسژول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت هشترود با تأکید بر این‌که جنگ با دشمنان نظام هنوز تمام نشده است، اظهار داشت: اگر هشت سال در عرصه‌های نبرد نظامی با دشمن مقابله کردیم، امروز تاکتیک دشمن علیه نظام تغییر یافته است.


وی با بیان این‌که تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و استحاله از درون نظام اسلامی توطئه‌های شوم دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده است، خاطرنشان کرد: هدف تحریم های اقتصادی دشمنان جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی بود، زیرا دشمنان باور دارند که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند.


حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که فشارهای اقتصادی و فرهنگی دشمن علیه نظام موجب تحکیم همبستگی میان ملت، دولت و رهبری شده است، گفت: به اذعان کارشناسان برجسته نظامی و سیاسی دنیا، اکنون استراتژی ایران علاوه بر تأثیرگذاری بر کشورهای همسایه بر کل دنیا جریان‌سازی می کند.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که راهبرد دشمنان نظام در منطقه نخ‌نما شده است، گفت: ایران به دنیا ثابت کرده که قادر است فراتر از مرزهای جغرافیایی به نبرد و جنگ با دشمنان اسلام بپردازد و این مساله باعث نگرانی و خشم آمریکا و استکبار جهانی شده است.


وی با بیان این‌که آمریکا در تمامی راهبردهای سیاسی و نظامی علیه ایران با شکست مواجه شده است، تصریح کرد: امروز خود دشمنان به یقین رسیده‌اند که قدرت و قوت ما در مسایل هسته ای و بمب هسته ای نیست، بلکه قوت ایران اسلامی پشتوانه عظیم مردمی و ارتباط تنگاتنگ آنان با نظام و ولایت فقیه است.


حجت الاسلام کاملی‌فر حمایت از گروهک‌های تروریستی تکفیری و سلفی در منطقه را راهبرد دیگر دشمنان برای مقابله با قدرت ایران اسلامی در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: هدف اصلی دشمنان در سوریه، عراق و افغانستان تنها فشار علیه ایران اسلامی است.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌گه گروه های تکفیری داعش، القاعده و منافقان فقط به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، گفت: داعش تربیت یافته صهیونیزم، استکبار و آمریکاست و برای سرنگونی اسلام ناب محمدی به وجود آمده است، البته ایران اسلامی ریزترین تحرکات دشمن در منطقه را رصد می کند.


وی در بخش پایانی سخنان خود پشتیبانی مردم از ولایت فقیه را از مهم‌ترین از عوامل عبور از بحران ها، فتنه ها، تهدیدها و تحریم ها دانست و گفت: به برکت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری جوانان ایرانی که در دفاع مقدس حاصل شده است، بر تحریم های دشمنان غلبه می کنیم./935/202/ب3

ارسال نظرات