۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۹۱۶۱۰

تشریح پنجمین جشنواره مردمی رسول آفتاب

خبرگزاری رسا ـ دبیر پنجمین جشنواره مردمی رسول آفتاب با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: موضوعاتی همچون فتنه، بیداری اسلامی و مقاومت در صدر اهدافی است که امسال جشنواره آن ‌را دنبال می‌کند.
رحيم مخدومي نشست خبري رسول آفتاب نشست خبري رسول آفتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رحیم مخدومی دبیر پنجمین جشنواره مردمی رسول آفتاب، بعد از ظهر سه‌شنبه هفتم مهر‌ماه در نشست خبری این جشنواره در مجموعه فرهنگی اوج، گفت: جشنواره مردمی رسول آفتاب امسال در سه سر‌فصل کلی و با نگاه به مسایل روز جهان اسلام برگزار خواهد شد.

وی افزود: موضوعاتی همچون فتنه، بیداری اسلامی و مقاومت در صدر اهدافی است که امسال جشنواره آن‌را دنبال می‌کند.

مخدومی با تشریح برنامه‌های جشنواره در بخش فتنه، ابراز داشت: در این بخش به موضوعاتی همچون فتنه 88 و بازگشت فتنه‌گران، تحریف خط امام، اسلام تکفیری و تشیع انگلیسی و فتنه صهیونیستی در سرزمین منا توجه شده است.

دبیر پنجمین جشنواره مردمی رسول آفتاب اظهار داشت: در بخش بیداری اسلامی، موضوعات بیداری اسلامی و رو‌شنگری جهانی، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، نهضت پیاده‌روی اربعین و بیدار مردان واقعه هفتم تیر مد نظر قرار گرفته است.

وی در خصوص بخش مقاومت در جشنواره، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم، فلسطین و جنگ‌های نیابتی و حماسه آفرنیان موشکی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مخدومی در خصوص بخش‌های مختلف جشنواره، گفت: علاوه بر بخش شعر که امسال به جشنواره اضافه شده است، بخش‌هایی همچون داستان، خاطره، عکس و کاریکاتور نیز در جشنواره حضور دارند.

دبیر پنجمین جشنواره مردمی رسول آفتاب در خصوص شعار جشنواره نیز، بیان داشت: شعار امسال جشنواره بر اساس عبارت «من انقلابی‌ام» انتخاب شده است و تمام سرفصل‌ها نیز به این موضوع توجه خواهند داشت.

وی در پایان با انتقاد شدید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه مسؤولان وزارت فرهنگ هیچ حمایتی از جشنواره مردمی رسول آفتاب نمی‌کنند، در حالی‌که این جشنواره بر اساس پی‌گیری مطالبات مقام معظم رهبری و موضوع مقاومت شکل گرفته شده است./856/202/ب3

ارسال نظرات