۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۹۱۶۲۶
آیت الله طباطبایی نژاد:

همه اقدامات سعودی ها به دستور آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه همه اقدامات سعودی ها به دستور آمریکاست، گفت: حتی حمله به یمن هم در ماه حرام از سوی این حکومت ظالم هیچ وقفه ای پیدا نکرد.
آيت الله طباطبايي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان عصر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم در مدرسه علمیه امام علی (ع) خواجو ضمن تسلیت حادثه اسفبار منا، گفت: عدم تدبیر حکومت خائن آل سعود که از کفر هم یک مرتبه بالاتر قدم برداشته است سبب این اتفاقات است.

 

وی در ادامه با اشاره به جنایات آل سعود در یمن افزود: حکام سعودی در ماه حرام با مسلمانان مظلوم یمن که آزارشان به کسی نرسیده است و تنها گناهشان این است که برای خودشان حاکمی انتخاب کرده اند، در جنگ هستند و چندین ماه است گلوله و بمب سعودی بر سرشان ریخته می شود.

 

امام جمعه اصفهان ضمن ابراز تأسف از سکوت جامعه بین الملل نسبت به فجایع رخ داده در کشور یمن و جنایات آل سعود در این کشور اظهار داشت: تمام اماکن آموزشی، بهداشتی و فرهنگی مردم یمن در طول این ماه ها خراب شده است و هیچ سازمان بین المللی از آن ها حمایت نمی کند.

 

وی به بی تدبیری سران آل سعود در اجرا و مدیریت مراسم حج و حوادث آن اشاره کرد و گفت: به طور یقین در حادثه منا اگر نگوییم که عمد در کار بوده است باید بگوییم بی تدبیری روشن از سوی آل سعود شکل گرفته است.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه همه اقدامات سعودی ها به دستور آمریکاست، تصریح کرد: حتی حمله به یمن هم در ماه حرام از سوی این حکومت ظالم هیچ وقفه ای پیدا نکرد، اگر امت مسلمان در حد بضاعت در مقابل این مستکبران ایستادگی نکند، از بین خواهیم رفت و سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی هم هیچ کاری نخواهند کرد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جنایت‌های رژیم صدام در جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: از ابتدای حمله بعثی ها به ایران، ما به سازمان ملل شکایت کردیم که به کشورمان تجاوز شده است اما سازمان ملل حتی این تجاوز را محکوم هم نکرد تا زمانی که کیلومترها از خاک ایران تصرف شد و سازمان ملل آتش بس داد تا تصرفات به ایران پس داده نشود.

 

وی در ادامه ابراز کرد: سازمان ملل وقتی احتمال حمله ایران به بصره را داد قطعنامه صلح را صادر کرد و گرنه به هیچ وجه دست از جنگ ما بر نمی داشتند و الآن هم دشمنان دست بر نخواهند داشت مگر اینکه ما دست از دینمان بر داریم.

آیت الله طباطبایی نژاد آمریکا را در رأس استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: اگر در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادگی نکنیم به هیچ چیز کمی اکتفا نخواهند کرد و همه چیز ما را می خواهند و حاضر نیستند کوچکترین خیری به مسلمانان برسد.

 

وی تاکید کرد: راه مقابله با این ها فقط ایستادگی است و این ایستادگی برای ما واجب است و موجب رشد ما خواهد شد، ایستادگی در مقابل دشمن را شیرین است، در مقابله با دشمن یا او را شکست می دهیم و یا شهید می شویم که در هر دوصورت به شیرینی و نیکویی خواهیم رسید.

 

وی با تاکید بر اینکه با صدق دل شهادت شهدای مدافع حرم را به خانواده های آنان تبریک می گویم، اظهار کرد: انسان خواه ناخواه خواهد مرد اما چقدر خوب است که در راه رضای خدا از دنیا رخت بربندیم و موجب عزت اطرافیان خود باشیم.

 

آیت الله طباطبایی نژاد هشت سال دفاع مقدس را موجب سربلندی ملت ایران و مسلمانان جهان دانست و گفت: اگر دفاع جانانه ما در مقابل عراق نبود به طور یقین وضع کنونی ما خیلی بد می شد و مطمئن باشید که دشمن با تجربه ای که در جنگ هشت یاله به دست آورده است جرات حمله نظامی به کشور ما را نخواهد داشت.

 

وی سوریه را یکی از سنگرهای مهم دانست و تصریح کرد: دشمنان می خواهند از نیل تا فرات را تصرف کنند و مسلمانان را تحت سلطه خود قرار دهند که سکوت و بی تفاوتی نسبت به این موضوع بر مسلمانان حرام است./1304/202/ب1

ارسال نظرات