۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۲۹۱۶۷۱
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان این که هفته دفاع مقدس با ارزشمندترین دوران انقلاب اسلامی است، گفت: امروز مردم و مسؤولان باید برای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی گام برارند.
کريمي فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی شب گذشته در همایش پیشکسوتان بسیج، که در کانون بسیج اراک برگزار شد، بیان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عزت و اقتدار را به ملت بزرگ ایران اسلامی هدیه کردند.

 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان این که هفته دفاع مقدس با ارزشمندترین دوران انقلاب اسلامی است،گ فت: امروز مردم و مسؤولان باید د بمنظور دستاوردهای دفاع مقدس، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی گام برارند.

 

کریمی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس بسیار با ارزش است و اهمیت دادن دفاع مقدس به عنوان یکی از مقاطع حساس و درخشان انقلاب اسلامی، بر کسی پوشیده نیست و یک ضرورت مهم محسوب می شود.

 

پیشکسوتان جنگ تحمیلی یادآور هشت سال دفاع مقدس

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به این که  پیشکسوتان جنگ تحمیلی یادآور هشت سال دفاع مقدس هستند اظهار کرد: دفاع مقدس برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاوردها بسیار ارزشمندی داشته است که نشانگر رشادت، استقامت ها و  ایثارگری رزمندگان هشت دسال دفاع مقدس است.

 

کریمی با اشاره به این که همگان باید در مقابل جنگ نرم دشمنان ایستادگی کنیم و توطئه های بدخواهان را خنثی کنیم گفت: امروز باید همچون دوران دفاع مقدس با صلابت از کشورمان دفاع کنیم زیرا در این دوران فقط شکل و شمایل و ابزارهای جنگ تغییر کرده است ولی اصل جنگ هم‌چنان پابرجا است.

 

امام خمینی تصمیم به مقاومت گرفت و ملت ایران را به مقاومت دعوت کرد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: دورانی که جنگ بر کشور عزیزمان تحمیل شد هیچ نیرویی در کار نبود، کشور ایران هیچ‌گونه آمادگی نداشت و دولت با ملت همدل نبود و همچنین در آن زمان کشور در آن زمان کشور درگیر انقلاب ایجاد شده بود.

 

کریمی با بیان این که در زمان جنگ،  امام خمینی تصمیمی را اتخاذ کردند که احدی در آن شرایط جرأت این تصمیم‌گیری را نداشت، گفت: امام خمینی تصمیم به مقاومت گرفت و ملت ایران را به مقاومت دعوت کرد و امت ولایت مدار ایران اسلامی به فرمایش امام خمینی لبیک گفته و همراه، همدل و هم‌صدا با ولایت در تمام عرصه‌های انقلاب حاضر شدند.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه با اشاره به این که دشمنان سه نوع جنگ را بر کشور ما تحمیل کردند، جنگ سخت مانند جنگ تحمیلی، جنگ نیمه سخت مانند آشوب‌های ایجاد شده در کشور و جنگ نرم که همان روشی است که دشمن در حال حاضر از آن استفاده می‌کند گفت: رمز پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس معنویت، ایمان، ولایت‌پذیری، وحدت و در صحنه بودن امت ولایت مدار ایران اسلامی بوده است./842/203/ب3

ارسال نظرات