۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۲۹۱۶۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

تعالی روحی و معنوی رزمندگان از برنامه‎های روحانیان در دوران دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به حضور گسترده روحانیت در دوران 8 سال دفاع مقدس، گفت: شهدای روحانی در جبهه‌های جنگ توانستند در توسعه و تعالی روحی و معنوی رزمندگان اسلام نقش و تاثیر بسزایی ایفا کنند.
حجت الاسلام نجات فياضي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، شامگاه دیروز در یادواره شهدای روحانی اردبیل، خاطرنشان کرد: مردم ایران چه از زمان گذشته که جنگ سخت وجود داشت و چه الان که درگیر جنگ نرم هستند، چون راه شهدا و کربلا را ادامه می‌دهند همواره برابر دشمنان پیروز شده‌اند.

 

وی گفت: علما در طول تاریخ با بصیرت سینه خود را در مقابل استبداد سپر کرده و در برابر مشکلات با مقاومت و صبر ایستادند و امروزه نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت و مدیریت خود، کشتی اسلام را هدایت می کنند تا به صاحب الزمان(عج) تحویل دهند.

 

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به رشادت‌های شهدای روحانی و نقش و تاثیر آنها در 8 سال دفاع مقدس، تصریح کرد: شهدای روحانی در مقایسه با تعداد این قشر از آمار بالایی برخوردار است و اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس روحانیان در سنگر تبلیغ و دفاع از میهن اسلامی در کنار مردم رودرروی استکبار ایستاده بودند، امروز نیز در سنگر مبارزه با هجمه های فرهنگی و ضد دینی دشمنان آگاهانه ایستاده اند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، بیان کرد: شهدای روحانی در جبهه‌های جنگ توانستند در توسعه و تعالی روحی و معنوی رزمندگان اسلام نقش و تاثیر بسزایی ایفا کنند که در عرصه کنونی نیز باید با ایجاد روشنگری و بصیرت در بین جوانان در راستای توسعه و تعالی روحی آنها گام بردارند.

 

وی افزود:‌ در زمانی که دشمن با تجهیزات و ابزارهای مختلف در صدد منحرف کردن افکار و عقاید جوانان است، روحانیان وظیفه روشنگری و آگاهسازی را بر عهده دارند.

 

استکبار در صدد جدا کردن مردم و روحانیت است

سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: در این ایام حادثه منا بر غرور مردان پاک جای جای دنیا سنگینی می‌کند و از خداوند می‌خواهیم به خانواده‌های داغدیده از این حادثه صبر عطا کند.

 

وی با اشاره به هجمه های موجود بر علیه روحانیان از سوی دشمنان، افزود: روحانیت نقش مهمی در طول تاریخ و به خصوص در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشت و اگر امروز استکبار با توطئه های مختلف در صدد جدا کردن مردم و روحانیت است به دلیل ترس از روشنگری روحانیت است.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: اگر امروز با وجود توطئه های مختلف و بی امان دشمنان، شاهد امنیت کامل هستیم این امنیت و آرامش را شاهد خون پاک شهدا و ایستادگی آنان هستیم.

 

وی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش های دفاع مقدس، اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای دوران دفاع مقدس در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان گسترش یابد./937/202/ب3

ارسال نظرات