۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰
کد خبر: ۲۹۱۶۸۷
محقق و پژوهشگر حوزه علمیه:

جنگ‌های منطقه با هدف کنترل بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ محقق و پژوهشگر حوزه علمیه گفت: اسرائیل به عنوان پادگان استکبار جهانی در منطقه عمل می کند که وجود این پادگان با فطرت انسانی سازگار نیست.
برگزاري نشست «از بيداري اسلامي چه مي‌دانيم» در نيجريه

حجت الاسلام محمود مهدی پور محقق و پژوهشگر حوزه علمیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که بیداری اسلامی سال ها است که به وجود آمده، گفت: تمام جنگ های کوچک و بزرگی که در منطقه اتفاق افتاده است، در جهت کنترل بیداری اسلامی از سوی دشمن است.

 

وی افزود: بیداری اسلامی در یک کشور و یک نقطه متمرکز نیست، بلکه عموم مسلمین احساس می کنند که سال ها است غرب غارتگر، به مال و جان مردم هجوم آورده است.

 

حجت الاسلام مهدی پور با تأکید بر این که با گسترش رسانه های جمعی، نمی توان مردم را در بی اطلاعی مطلق نگه داشت، گفت: با فشار و تهدید در مدت کوتاهی می توان مرم را از ترس جان و مال شان ساکت نگه داشت، اما با ایجاد بیداری اسلامی دیگر نمی توان جلوی ملت ها را گرفت.

 

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه با یادآوری این که در نقاط مختلف عالم بیداری به وجود آمده است و به دشمن به سختی برای سرکوبی آن تلاش می کند، گفت: با بیداری اسلامی، اسرائیل به عنوان پایگاه استکبار جهانی محو شدنی است.

 

وی با اشاره به این که نهایت تلاش دشمن منجر به زنده نگه داشتن موقتی اسرائیل خواهد شد، اما یک پادگان نظامی سلطه گر با فطرت پاک انسان ها سازگار نیست، گفت: روحیه اسلامی مردم عاملی برای براندازی اسرائیل است.

 

وی با اشاره به این که تمام تلاش دشمن در راستای دور کردن نسل جوان از دفاع از اندیشه های، استقلال و آزادی به عنوان مسؤولیت اصلی شان است، گفت: فطرت انسان ها خدا جو است، از این رو نمی توان همه انسان ها را از فطرت شان دور کرد.

 

حجت الاسلام مهدی پور با بیان این که ملت های منطقه بیدار شده اند و روحیه جهادی نیز در مردم مسلمان وجود دارد، گفت: پادگان غرب در منطقه خاورمیانه قابل تدوام نیست که امیدواریم هستیم قبل از 25 سال، نظام اسرائیل برچیده شود./1307/302/ب3

ارسال نظرات