۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۲۹۱۷۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

دشمن با عملیات روانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت و ناامید کردن مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: وعده های دشمن اتفاق نخواهد افتاد، چرا که در ۳۶ سال گذشته همواره شاهد ادعاهای کوچک و بزرگ دشمن بوده ایم که پی در پی شکست خورده است.
حجت الاسلام رضا غفاري پور

حجت الاسلام رضا غفاری پور نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که دشمنان به دنبال تغییر باورهای مردم نست به انقلاب هستند، گفت: دشمن اعلام کرده که در چند دهه آینده، چیزی به عنوان انقلاب اسلامی در معنای واقعی وجود نخواهد داشت، چرا که شکل و ظاهر امور به نام جمهوری اسلامی، اما محتوا تغییر پیدا خواهد کرد.

 

وی افزود: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به دشمنان بود که اگر می خواهید ایران اسلامی به عنوان دشمن اصلی اسرائیل را از بین ببرید، تا 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت که استکبار به دنبال از بین بردن دشمن آن باشد.

 

حجت الاسلام غفاری پور با بیان این که دشمن در عملیات روانی بسیار تلاش می کند که ما در این زمینه ضعیف عمل می کنیم، افزود: دشمن با قدرت رسانه ای خود در جهت تقویت اسرائیل و جبهه مقابل ایران اسلامی فعالیت می کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: زمانی که در رابطه با یک موضوع مرتب صحبت شد، در اذهان تردید ایجاد می شود و موجب یأس و ناامیدی در مردم می شود، از این رو باید در فضای رسانه ای و مجازی منفعل نبود.

 

وی با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب فرمود، دلسوزان ایران اسلامی باید در مقابله با تبلیغات دشمن تلاش کنند، گفت: تبلیغات سوء دشمن مبنی بر این که ایران اسلامی در سال های آینده دچار شکست خواهد شد، یک عملیات روانی است.

 

به گفته وی، استکبار جهانی با سرمایه گذاری در رسانه و تبلیغ سوء به دنبال تضعیف جبهه مقاومت در دنیا و نا امید کردن مردم است تا ملت به مبارزه با آمریکا و اسرائیل نپردازد.

 

حجت الاسلام غفاری پور با تأکید بر این که باید امیدوار بود تا وعده الهی تحقق پیدا کند، گفت: وعده های دشمن اتفاق نخواهد افتاد، چرا که در 36 سال گذشته همواره شاهد اداعاهای کوچک و بزرگ دشمن بوده ایم که پی در پی شکست خورده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: صدام در ابتدای جنگ مدعی بود چند روز دیگر در تهران است اما به برکت خون شهدا، نصرت الهی، تدبیر رهبری و حمایت مردم، جبهه مقاومت مقاوم مانده است و امروزه ایران اسلامی نه تنها در موضع ضعیف نیست، بلکه در موضع قدرت است و این خود از نمونه های وعده الهی است./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات