۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۹۱۷۴۳
دبیر ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی امام سجاد مطرح کرد؛

3 جلد کتاب درباره امام سجاد آماده چاپ است/ تربیت مربی برای آموزش صحیفه سجادیه به کودکان

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) گفت: ما از مقالات سال‌های گذشته آماده چاپ 3 جلد کتاب در زمینه امام سجاد(ع) هستیم و امسال نیز مسابقه مقاله نویسی با موضوع امام سجاد(ع) را انجام دادیم که تا کنون 70 مقاله به این ستاد ارسال شده است.
امام سجاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی علامه زاده، دبیر ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) پیش از ظهر امروز در دیدار اعضاء این کنگره با حضرت آیت الله علوی گرگانی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فاجعه منا و تبریک به مناسبت عید سعید غدیر، اظهار داشت: ما در کنگره امام سجاد(ع) و با همکاری کانون های مساجد کشور سعی کرده ایم قدمی هرچند کوچک در راستای بیان عظمت امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه برداریم.

 

وی افزود: شکر خدا امسال پنجمین کنگره امام سجاد را در هفت استان هرمزگان، کرمان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و سیستان و بلوچستان و با محوریت استان هرمزگان، کلید زده ایم که هرکدام از این استان ها مباحث تعیین شده خود را از قبیل کتابت صحیفه، شعر فارسی، در محضر صحیفه، سبک زندگی با محوریت رساله حقوق امام سجاد(ع) و مباحثی از این دست  را دنبال می کنند.

 

علامه زاده ابراز داشت: ما در سال های گذشته افزون بر میهمانان برجسته داخلی، میهمانان خارجی زیادی نیز از اهل سنت و حتی مسیحیت داشته ایم که آنها نیز فعالیت های قابل توجهی در زمینه امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه انجام داده اند و از برنامه های ما استقبال کرده اند.

 

دبیر ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از آمادگی این کنگره برای چاپ سه جلد کتاب از مقالات سال های گذشته خبر داد و عنوان کرد: امسال نیز مسابقه مقاله نویسی با موضوع امام سجاد(ع) را انجام دادیم که تا کنون 70 مقاله به این ستاد ارسال شده و تا بیستم مهر ادامه دارد و در پایان با داوری در این مقالات از مقاله های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

علامه زاده در پایان خاطرنشان کرد: کار خوب دیگری که در سال های گذشته انجام شد تربیت 20 مبلغ وِیژه کودکان و نوجوانان در زمینه صحیفه سجادیه بود و همچنین 1600 نفر از جوانان نیز در قم در طرحی تحت عنوان سفیران در کارگاه های تخصصی موضوعات صحیفه را آموزش می بینند./1330/پ202/ف

ارسال نظرات