۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۹۱۷۷۳

همایش بزرگداشت آیت‌‌الله مشکینی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگداشت آیت‌‌الله علی مشکینی، رییس فقید مجلس خبرگان رهبری در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.
آيت الله مشکيني

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، مهدی حسن‌زاده، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتمین نشست از سلسله جلسات طریق سعادت با بزرگداشت فقیه بصیر آیت‌الله میرزاعلی مشکینی 20 مهرماه در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: در هفتمین نشست طریق سعادت حجت الاسلام تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز سخنرانی می‌کنند.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با تأکید بر این‌که این هفتمین نشست از جلسات طریق سعادت است، ادامه داد: قبل از این نیز دو دوره بزرگداشت برای 12 نفر از علمای ربانی برگزار شده بود.

 

حسن‌زاده ادامه داد: پیش از این بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت آیت الله بهجت، بزرگداشت آیت الله سعادت‌پرور و بزرگداشت شهید محراب آیت الله مدنی در قالب جلسات طریق سعادت در دانشگاه تبریز و به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رونمایی کتاب زندگی نامه آیت‌الله مشکینی با عنوان «فقیه بصیر» در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه‌ها و ارج نهادن به مقام والای علمای ربانی تصمیم به برگزاری این نشست کرده است./935/102/ب3

ارسال نظرات