۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۹۱۷۹۱
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی 810 شهید تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی استان از اول انقلاب تاکنون 810 شهید، 1123 جانباز و 83 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.
آرم نيروي انتظامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محسن حسن‌خانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اظهار داشت: نیروی انتظامی آذربایجان شرقی از زمان دفاع مقدس تاکنون برای برقراری امنیت در استان، 810 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.


وی با بیان این‌که علاوه بر این تعداد شهید، 1123 جانباز و 83 آزاده نیز در دوران دفاع مقدس برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور ایثارگری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: درب شهادت در نیروی انتظامی همچنان جاری و ساری است، به جرأت می توان اذعان داشت که پلیس تا پای جان برای امنیت مردم ایستادگی می کند.


حسن‌خانی در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا به تشریح برنامه‌های قرارگاه عملیاتی هدایت ستادی هفته ناجا پرداخت و اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از روز جمعه دهم مهر ماه با شعار «اقتدار پلیس همدلی و همزبانی امنیت و آرامش» آغاز خواهد شد که برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.


فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه های هفته ناجا گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های نیروی انتظامی سه مقوله مهم است که جلب مشارکت حداکثری مردم در ایجاد امنیت پایدار از اصلی‌ترین هدف است و نقش رسانه‌ها نیز در این میان مهم بوده تا امنیتی پایدار شکل گیرد و از این ظرفیت مهم استفاده کنیم.


وی با تأکید بر اهمیت نقش مردم و مشارکت آنها در بحث امنیت، گفت: باید با پرهیز از شعار زدگی نقش مردم را پر رنگ ببینیم و در جهت خواسته‌های مردم حرکت کنیم. هم اکنون بهترین وضعیت امنیتی در استان برای جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی بر قرار است و می‌توانیم با جذب گردشگران و سرمایه گذران مشکل بیکاری جوانان را رفع کنیم.


فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی یکی از پرکارترین ارگان‌ها در نظام اسلامی است، یادآور شد: با بیش از یک تن ماده مخدر سنتی و صنعتی در شش ماهه سال‌جاری کشف شده است، ضمن این‌که کنترل تصادفات، سرقت‌ها و برخی ناهنجاری‌ها گوشه‌ای از عملکرد نیروی انتظامی استان است.


حسن‌خانی در پایان با اشاره به تردد اتباع بیگانه در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در ورود اتباع بیگانه به استان هیچ موضوع امنیتی اتفاق نیفتاده است، تاکنون بیش از سه هزار و 500 نفر از اتباع بیگانه دستگیر شده اند که اغلب به صورت خانوادگی و با انگیزه پناهندگی در کشورهای غربی وارد مناطق مرزی شمال غرب شده بودند./935/202/ب3

ارسال نظرات