۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۹۱۸۳۰
آیت الله شبستری مطرح کرد؛

ضرورت توسعه فرهنگی و مذهبی جامعه/ اداره پست تسهیلات فرهنگی ارائه دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تأکید بر توسعه فرهنگی و مذهبی جامعه، گفت: اداره پست نیز می‌تواند با قرار دادن تسهیلاتی در توسعه فرهنگ و معنویت ملت گام مؤثری بردارد که تسهیلات ارسال بسته های مذهبی و کتاب از این موارد می تواند باشد.
تشرف يک بهائي به مذهب تشيع در دفتر آيت‌الله مجتهد شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دیدار اعضای اداره پست کشوری، اظهار داشت: پست در گذشته بهترین وسیله ارتباطی در میان بشریت بود.


وی با اشاره به گسترش ابزارهای ارتباطی جدید و اینترنت، تصریح کرد: اداره پست با وجود گسترش ابزارهای ارتباطی سریع و جدید هنوز نیز جایگاه و کارکرد خود را از دست نداده است، مردم هنوز برای ارسال و دریافت از پست بهره می‌گیرند.


عضو خبرگان رهبری اداره پست را یک نهاد امین دانست و اذعان داشت: اداره پست به عنوان یک نهاد امین در میان مردم شناخته شده است، از این رو لازم است اداره پست به این مسأله توجه و دقت بیشتری مبذول دارد و در امانت داری و امین بودن خود ثبات قدم داشته باشد.


وی با اشاره به پیشرفت ها و توسعه ابزارهای ارتباطی وشیوه های جدید مدیریتی پستی در کشور های غربی، اذعان داشت: تمدن غرب به تمامه منفی و دارای جنبه های منفی نمی باشد، استفاده از جهات منفی صحیح نمی باشد، امروز باید از جهات و شیوه های مثبت جدید بهره برد.


امام جمعه تبریز با تأکید بر بهره بردن اداره پست کشور از شیوه‌ها و ابزارهای جدید پستی و مدیریتی، ابراز داشت: اداره پست نیز باید با تقلید از جنبه های مثبت تمدن غربی در توسعه مدیریتی پستی کشور بهره گیرد و از جنبی‌های منفی آن خود را مبرا دارد.


وی با بیان این‌که تمدن غربی با ترویج ابتذال و مادی گرایی به یک تمدن شیطانی از جهت محتوایی مبدل شده است، خاطرنشان کرد: تمدن غربی و ترویج ابتذال از جمله جنبه های منفی آن می باشد، اما بهره گرفتن از شیوهای مدیریتی و ابزارهای جدید با جنبه های مثبت آن لازم است.


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تأکید بر توسعه فرهنگی و مذهبی جامعه، تصریح کرد: اداره پست نیز می‌تواند با قرار دادن تسهیلاتی در توسعه فرهنگ و معنویت ملت گام مؤثری بردارد، تسهیلات ارسال بسته های مذهبی و کتاب از این موارد می تواند باشد./854/202/ب2

ارسال نظرات