۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۹۱۹۱۹
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

انقلاب اسلامی برای ناپاکان و حرام خواران نیست/ مردم با هوشیاری در برابر فتنه ها بایستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که انقلاب اسلامی برای ناپاکان، حرام خواران و رشوه گیران نیست، گفت: این انقلاب برای ملت پاک و الهی است، انقلاب برای شهدا و ملت نجیب است.
درس اخلاق حجت الاسلام صديقي در مسجد اعظم قم
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران چهارشنبه شب در جمع مردم تبریز، با اشاره به داستان موسی(ع) و بنی اسرائیل، اظهار داشت: زمانی که موسی(ع) طالوت را به بنی اسرائیل معرفی کرد تا در قتال شرکت کنند، با بهانه قوم اسرائیل روبه‌رو شد، این نشان بی‌لیاقتی آن ها به رهبری از سوی یک فرد الهی است.
 
وی رشد و استقلال جامعه را به دست رهبر تأیید شده الهی دانست و تصریح کرد: شاخصه نظام وحیانی از ابتدای تاریخ وجود رهبریت مشروع، وحیانی و الهی است، اگر کسی جواز الهی نداشته باشد حق رهبری مردم را ندارد.
 
امام جمعه موقت تهران نظام اسلامی را نظام مردم سالار دینی دانست و تأکید کرد: امام راحل با رفراندوم از ملت ایران بیت گرفت و ملت ایران نظام اسلامی را برگزیدند، نظام مردم سالار دینی در حقیقت بیت با ولی فقیه از سوی ملت و مردم است، در نظام اسلامی حضور مردم در صحنه سیاست، اساسی است.
 
وی افزود: اگر دیدید آخوندی یا مسؤولی در نظام اسلامی دارای زندگانی آنچنانی است، فرزندانش در کشور های خارجی تحصیل می کنند و بیت المال را خرج فرزندان خود در خارج و برای تبلیغات انتخاباتی خود  می‌کند، او علوی نیست، خلیفه خدا، امین مردم و رهبر الهی با مردم تفاوتی ندارد.
 
حجت الاسلام صدیقی ولایت را امانت الهی دانست و ابراز داشت: ولی الهی باید منتخب خدا، دارای دانش لازم و توان جسمی باشد، حکومت مسؤول است ملت را عزیز کند و عزت مردم را حفظ کند، در هر سازمانی مردم خار شد آن اداره بوی علی(ع) نمی دهد.
 
وی با بیان این‌که رهبر جامعه باید مشروعیت الهی و تضمین الهی داشته باشد، اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند آمریکا در پی رخنه در ابعاد مختلف در جامعه است، آمریکا در صدد نفوذ در دستگاه های تصمیم ساز کشور و مرجعیت است، مردم هشیار باشند و با حضور خود فتنه ها را خنثی کنند.
 
امام جمعه تهران تصریح کرد: پیامبر خدا(ص) پرچم را به دست کسی داد که دل او با خداوند متعال بود، هنوز هم ناله های علی در نخلستان های کوفه شنیده می شود، علی(ع) مرد خدا بود و برای خدا زندگی می کرد، علی عاشق بود که پیروز شد.
 
وی افزود: این انقلاب برای ناپاکان، حرام خواران و رشوه گیران نیست، انقلاب برای ملت پاک و الهی است انقلاب برای شهدا و ملت نجیب است، با این حال عربستان سگ کیست که به حجاج ما اهانت کند و حجاج ما را به خون بغلطاند.
 
حجت الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا، عربستان و اسرائیل هر چه می گویند می گوییم چشم؛ باکری ها، بروجردی ها، این شیران میدان نبرد کجا هستند که عربستان به حجاج ما توهین کند، دل سیدتان خون است، علی(ع) کرار میدان نبرد بود، فرار در کار علی نبود./854/202/ب2
ارسال نظرات