۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۲۹۱۹۲۰
در مراسمی؛

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سیدعلی اصغر تقوی در مراسمی که با حضور امام جمعه، ائمه جماعات و مدیران ادارات برگزار شد، به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار منصوب شد.
آيين معارفه رييس جديد اداره تبليغات اسلامي گرمسار آيين معارفه رييس جديد اداره تبليغات اسلامي گرمسار آيين معارفه رييس جديد اداره تبليغات اسلامي گرمسار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرمسار، حجت الاسلام علی شکری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید اداره تبلیغات گرمسار که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، رییس شورای شهرستان گرمسار، ائمه جماعات و مدیران ادارات برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره حجاج مظلوم جان‌باخته در فاجعه منا، عمق و دلایل این فاجعه را بیش از آنچه رسانه‌های سعودی اعلام می‌کنند دانست.

 

وی با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، آن را رکنی اساسی برای مسلمانان دانست و اظهار داشت: مسأله غدیر را نباید فقط به عنوان عید مخصوص سادات تلقی کرد و به سادگی از کنار آن گذشت همانا این عید روزی سرنوشت ساز برای همه مسلمانان و حتی همه انسان‌ها است.

 

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه امامت و ولایت برای ما همچون آغاز اسلام است و اگر امامت و ولایت نبود اسلام هم پا برجا نمی ماند وهمانا وجود امام و امامت سبب اکمال رسالت شد، افزود: گفتمان غدیر باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، آموزه‌ها و فرهنگ غدیر را باید از جنبه‌های اعتقادی، فرهنگی و آموزشی در جامعه اسلامی اشاعه دهیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: امروز اگر در رأس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمت ولایت فقیه را داریم به برکت واقعه غدیر است و باید این عید را از صرف دید و بازدید و عید ویژه سادات بیرون آورده و گفتمان جهان شمول آن را عمیق تر بیان و ترویج کنیم.

 

محمد طاهری، فرماندار شهرستان گرمسار نیز در این مراسم با اشاره به لزوم انسجام بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه، گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار در دوران مدیریت جدید می بایست به انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی با کمک قشر جوان جامعه اهمیت ویژه‌ای بدهد.

 

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان در برهه زمانی پس از انقلاب اسلامی و حتی در جریان دفاع مقدس چندان از حرارت، شور و انرژی نسل جوان جامعه استفاده نکردند اما امروز زمان آن رسیده است تا با استفاده از پتانسیل جوانان، فضای غیر معنوی را از جامعه بزداییم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان گرمسار اضافه کرد: در راستای اجرای این مهم، از روحانیت و دستگاه‌های فرهنگ‌ساز جامعه انتظار داریم به فضای معنوی شهرها بیش از پیش اهمیت بدهند و در اجرای این مهم از پتانسیل جوان موجود در استان و به ویژه شهرستان گرمسار استفاده کنند.

 

فرماندار گرمسار افزود: استفاده از نیروی جوانی و رونق بخشیدن به فضای معنوی شهرها، تجلی بهتر ارزش های اسلامی را به دنبال دارد پس باید از فضای معنوی، با توجه به ابزار و امکانات موجود و در اختیار سازمان‌هایی نظیر تبلیغات اسلامی و ظرفیت شبکه تبلیغی روحانیان و علما بیش از پیش بهره برد.

 

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام سیدعلی اصغر تقوی به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار معرفی و از خدمات حجت الاسلام علی اکبر سایری قدردانی شد . /977/202/ب2

ارسال نظرات