۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۲۹۱۹۳۳
آیت الله طباطبایی نژاد:

بالاترین عمل مسؤولان، عامل بودن به دستورات فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان با اشاره به روایاتی از امام علی(ع)، گفت: ما چون مروّج مباحث فرهنگی هستیم، همچون مولای خود باید به فرمایشات بزرگان دین خود عمل کنیم و این بهترین کار فرهنگی است.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار با معاون تهذیب و تبلیغ و جمعی از کارکنان فرهنگی مرکز مدیریت حوزه، گفت: جلوگیری از اسراف از اولویت‌های کارهای فرهنگی است.

 

وی در ادامه با اشاره به روایاتی از امام علی(ع) افزود: ما چون مروّج مباحث فرهنگی هستیم، همچون مولای خود باید به فرمایش‌های بزرگان دین خود عمل کنیم و این بهترین کار فرهنگی است.

 

آیت الله طباطبایی نژاد در مورد فعالیت های انجام شده در حوزه ابراز کرد: فعالیت های خوبی که در حوزه انجام می گیرد باید در سایت ها و روزنامه ها منعکس شود و به مدارس و طلاب اطلاع رسانی شود تا در روند کارها و پتانسیل های حوزه قرار بگیرند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در مورد فعالیت های قرآنی بیان کرد: طرح تصحیح برنامه های قرآنی می بایست قبل از ورود طلاب به حوزه صورت بگیرد و ما الان نیازمند طلابی هستیم که قاری قران یا حداقل به صورت زیبا و صحیح بتوانند ترتیل بخوانند.

 

وی با تمجید ازبرنامه خوشنویسی در حوزه افزود: ایجاد پرونده خوشنویسی کار خوبی است و باید خط طلاب بهتر شود و برخی از طلاب که دارای خط بدی هستند از این فرصت بهره ببرند.

 

مدیر حوزه علمیه در مورد کتب موجود در مدارس گفت: کتب اضافی مدارس به مدارسی انتقال یابد که به آن عنوان کتاب نیاز دارند و کتب مدارس ممهور به مهر همان مدرسه گردد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد مدیرحوزه علمیه اصفهان در پایان ابراز داشت: یکی از وظایفی که برعهده شما مسؤولین فرهنگی می باشد، این است که در کارهای خود معارف دینی را تبلیغ کنید و این می طلبد که خود عامل باشید.

 

حجت الاسلام حسین مؤمنی، معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در ابتدای این دیدار، گفت: معاونت تهذیب با سه واحد و یک بخش روابط عمومی مشغول انجام وظایف محوله خود بوده ولی بدلیل این که طلاب برنامه های ما را همچون برنامه های دیگر معاونت ها تلقی نمی کنند بنابراین جدی نگرفته و این باعث می شود کارکنان فرهنگی تلاش بیشتر و مضاعفی را برای اجرای برنامه های خود در مدارس داشته باشند./939/202/ب3

ارسال نظرات