۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۹
کد خبر: ۲۹۱۹۳۸
کارشناس مسائل مذهبی:

فرد بی حیا از نگاه الهی محروم است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی گفت: مهم است که انسان مورد نظر الهی قرار بگیرد، زیرا فرد بی حیا از نگاه الهی محروم می‌شود.
حجت الاسلام سيد مهدي طباطبايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی، استاد برجسته اخلاق، شامگاه چهارشنبه هشتم مهرماه در حاشیه مراسم آینه‌های صبور ویژه تجلیل از مقام همسران جانبازان نابینا از دو چشم در سالن 5 آذر منطقه 14 تهران، گفت: در زندگی فرد نگاه‌های بسیاری وجود دارد که این نگاه‌ها بسیار پر اهمیت است.

 

وی در خصوص انواع نگاه‌ها، افزود: سه نگاه کلی وجود دارد، که اولین نگاه، نگاهِ خداست، وقتی فحاش و بی حیا و ظالم باشیم خدا نگاهی به ما نمی کند ولی اگر خاشع و فروتن باشیم، خدا به ما عنایت می کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی اظهار داشت: نگاه دوم نگاه امام علی (ع) است که به شیعیانش عنایت ویژه ای دارد، منظر و منشی که ما شیعیان باید به دنبال آن باشیم.

 

وی  ادامه داد: نوع سوم نگاه امام زمان(عج) است که ایشان هم برای شیعیان دعا می کنند، ما نیز باید تلاش کنیم تا مورد توجه این نگاه قرار بگیریم.

استاد برجسته اخلاق در پایان، گفت: باید از زحمات ارزشمند بانیان مراسم تجلیل از شهدا و هم‌چمنین سرداران جنگ همچون سردار فضلی تشکر و قدردانی کرد./856/203/ب3

ارسال نظرات