۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۹۲۰۱۳
مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 تهران:

خون شهدا پشتوانه امنیت در کشور است

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 تهران با اشاره به اهمیت رشادت های شهدا، گفت: امروز متجاوزگران به پشتوانه خون شهدا جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارند.
محمد حاج حسيني مراسم گراميداشت رو همدلي با کودکان فلسطيني مراسم گراميداشت رو همدلي با کودکان فلسطيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حاج حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 تهران در مراسم گرامیداشت روز همدلی و همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که غروب چهارشنبه برگزار شد با اشاره به ظلم های صورت گرفته بر مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: کشتن کودکان، سالمندان و آتش زدن آنان ازجمله ظلم هایی است که بر مردم مظلوم فلسطین وارد آمده است.

 

وی افزود: به جای اینکه نهضت های انقلابی و مخالف ها ازبین رود این اقدامات روزبه روز شعله ورتر می‌شود، این اتفاقات از خون شهدا سرچشمه می گیرد، باید توجه شود شهدا با عنایت خداوند به بندگان روزی می رسانند، سلامتی، اخلاق خوب، دوستان مناسب و جامعه امن از جمله روزی انسان ها به شمار می رود.

 

حاج حسینی، ادامه داد:به پشتوانه خون شهدا امروز متجاوزان جرات حمله به ایران اسلامی را ندارند، مقاومت هایی که از جانب مردم فلسطین انجام شده سبب عقب نشینی صهیونیست ها شده است، دشمن تصور می کند با تهاجم نظامی می تواند به مقصود خود برسند ولی این‌چنین نیست، با مقاومتی که در فلسطین وجود دارد مردم به موفقیت خواهند رسید.


مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 تهران با بیان اینکه از برکت خون شهدا وحدت و همبستگی نصیب بندگان می شود، تصریح کرد: اگر امروز در کشور امنیت، آرامش و اقتدار جهانی وجود دارد به برکت خون شهدا است.

 

وی با بیان اینکه پایه و اساس این مراسم از پانزده سال پیش آغاز شده است، ابراز داشت: 15 سال پیش روزی با عنوان وحدت میان دانش آموزان ایرانی و فلسطینی از سوی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

 

حاج حسینی با بیان اینکه یکی از دغدغه های رهبری زنده نگه داشتند یاد و خاطره شهدا است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند ثواب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست،  امام راحل(ره) نیز فرمودند؛ بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.

 

وی با بیان اینکه پیروزی نیاز به خون دارد، تاکید کرد: تمامی افرادی که اعتقاد به آزادی دارند می دانند خون شهدا آنان را به پیروزی خواهد رساند، امیدواریم پیروزی های آینده موجب نابودی رژیم صهیونیستی شود./811/202/ب1

ارسال نظرات