۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۹۲۰۱۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت 300 مبلغ لرستانی به مناسبت عید غدیر

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت 300 مبلغ در مناطق گوناگون استان در دهه ولایت و غدیر خبر داد.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک عید غدیر خم بیان داشت: غدیر هویت و افتخار مکتب ما شیعیان است.


وی با بیان این که عید غدیر، روز کامل شدن دین و اتمام نعمت بر مردم مسلمان است، افزود: عید سعید غدیرعید بزرگ امامت و ولایت است.


حجت الاسلام مهدوی با بیان این که فعالیت مبلغان در جهت تشریح و تبیین واقعه غدیر در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ضروری است، اظهار داشت: در این راستا 300 مبلغ به مناطق شهری و روستایی استان لرستان اعزام شده است.


وی با اشاره به وجود شبهات دینی و نقش دشمن در ایجاد این شبهات خاطرنشان کرد: دهه ولایت فرصتی مناسب برای آگاه سازی جوانان از دسیسه های دشمن است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: مبلغان با حضور در بین جوانان و پاسخگویی به سؤالات پیش روی جوانان توطئه های دشمن را خنثی می کنند.


وی با اشاره به فعالیت مبلغان اعزامی به مناسبت عید غدیر در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه یادآور شد: مبلغان با بازگویی و روایت خطبه غدیر به بیان رویدادها و اهداف این واقعه بین مخاطبان می‌پردازند.


مبلغان در گسترش فرهنگ غدیر نقش بسزایی دارند 


حجت الاسلام مهدوی با اشاره به نقش مؤثر مبلغان در عرصه های گوناگون و ایجاد روشنگری در جامعه ادامه داد: مبلغان نقش اساسی در گسترش فرهنگ غدیر و احیای ارزش‌های ولایت‌مداری در جامعه به‌عهده دارند.


وی تبیین و تشریح واقعه تاریخی غدیر را امری مهم دانست و اظهار داشت: جریان عظیم غدیر باید به جهانیان معرفی و حقایق این واقعه برای مردم تشریح شود.


مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان اعزام مبلغ به مناطق محروم استان را از اولویت های تبلیغات اسلامی در جهت تبیین واقعه غدیر بیان کرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات