۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۹۲۰۴۷
مدیر مدرسه سالار شهیدان خبر داد؛

استقلال مدیریتی مدرسه سالار شهیدان با تخصیص کد مستقل

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه سالار شهیدان از اختصاص کد مستقل به این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه سالار شهیدان از این پس در بحث مدیریتی و اجرای فعالیت‌ها به صورت مستقل عمل خواهد کرد.
مدرسه علميه

حجت الاسلام سالک، مدیر مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در تبریز، از اختصاص کد مستقل به مدرسه علمیه سالار شهیدان خبر داد و اظهار داشت: این مدرسه علمیه از این پس به صورت مستقل عمل خواهد کرد.


وی با بیان این‌که این مدرسه علمیه پیش از این جزء مدارس اقماری حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) بوده است، ابراز داشت: این مدرسه علمیه در سال 90 در کنار مسجد سالار شهیدان با هدف هم افزایی میان حوزه و جامعه و ارتباط معنوی و تأثیرگذار اجتماعی تأسیس یافت.


حجت الاسلام سالک با بیان این‌که این مدرسه علمیه هم‌اکنون دارای طلبه است، افزود: این مدرسه علمیه دارای طلاب ممتاز و مستعد است، به طوری که در سال‌های گذشته شاهد کسب رتبه‌های برتر در مسابقات علمی بوده‌ایم.


وی ادامه داد: این مدرسه علمیه در سال جاری میزبان طرح نظام جدید حوزه علمیه است، طلاب پایه های نخست این مدرسه علمیه در سال تحصیلی جاری طبق نظام جدید حوزه های علمیه تحصیل خواهند داشت، این طرح با اهداف توسعه کمی و کیفی اخلاقی و علمی طلاب برنامه ریزی شده است.


مدیر مدرسه سالار شهیدان ادامه داد: برای اجرای این طرح اساتید پایه های نخست مدرسه علمیه سالار شهیدان دوره‌های لازم را در تابستان سال جاری و در شهر مقدس قم گذرانده‌اند، امید است این طرح با موفقیت روبه رو باشد و اهداف گذاری‌های این طرح به نتیجه برسد. 


وی تصریح کرد: با مستقل شدن این مدرسه علمیه از این پس تمام امور طلاب، اعم از آموزشی، دانش آموختگان، تهذیب و موارد دیگر از سوی خود مدرسه علمیه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، امید است در سال جاری با گسترش کمی و کیفی تحصیلی طلاب روبه رو شویم.


این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان خود به فاز دوم مدرسه علمیه سالار شهیدان اشاره کرد و ادامه داد: با اجرایی شدن فاز دوم این مدرسه علمیه کمبود فضای موجود این مدرسه علمیه جبران خواهد شد و زمینه افزایش پایه‌ای فراهم خواهد شد، امید است فاز دوم این مدرسه در ماه‌های آتی به مرحله بهره برداری برسد./854/302/ب2

ارسال نظرات