۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۲۹۲۱۵۴
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

مبارزه و دفاع با وجود استکبار ادامه دارد/ حوادث منا سناریوی آمریکا با نقش‌آفرینی آل سعود بود

خیزگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاج صادقی تهدیدات پیش روی نظام را شکل گیری جریان نفاق و انحرافی دانست و گفت: تا استکبار هست جنگ، مبارزه و دفاع ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام حاجي صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی  فقیه در سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم گرامیداشت عید غدیرخم که در سالن اجتماعات شهدای عاشورا برگزار شد، اظهار داشت: حادثه منا یک اتفاق نبود بلکه سناریویی بود که آل سعود به کارگردانی استکبار جهانی در آن نقش ایفا کرد.

 


وی خاطرنشان کرد: آل سعود این حادثه را طراحی کرد تا بتواند در تحقق اهداف استکبار جهانی که راه اندازی جنگ نیابتی در منطقه است، کمک کرده باشد و دیگر این‌که می خواستند حساسیت جهان اسلام را بسنجند که متاسفانه به غیر از ایران، کشورهای جهان اسلام منفعلانه عمل کردند.

 


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه با بیان این‌که تا استکبار هست جنگ، مبارزه و دفاع ادامه خواهد داشت، ادامه داد: عده ای خیال می کنند که با انجام مذاکرات، دیگر مبارزه معنی ندارد در حالی که تا استکبار جهانی دست از زورگویی، زیاده خواهی و تجاوز برندارند، مبارزه نیز تمام شدنی نیست.

 


حجت الاسلام حاج صادقی افزود: امروز تهدیدات تمام نشده و تاکتیک و روش دشمن عوض شده است و الّا استراتژی استکبار همان استراتژی ظلم و تجاوز و زورگویی است، از این رو موضع ما نیز استقامت بر سر اصول و آرمان‌های مقدس است که خدشه ناپذیر است.

 


حجت الاسلام حاج صادقی در ادامه پاسداری از آرمان‌ها را سنگر نشینی خط مقدم انقلاب در مقابل هر تهاجمی دانست و تأکید کرد: البته این پاسداری و صیانت از ارزش‌ها، آرمان‌ها و اصول، اقتضائات و الزاماتی دارد که با تغییر دولت ها از بین نمی رود بلکه اینها معیار دولتمردان نیز هست.

 


وی ولایت محوری را پیام غدیر دانست و گفت: غدیر محور وحدت و اتحاد است، باید با استقامت بر ترویج گفتمان انقلاب، گم نکردن جبهه و دشمن اصلی و مشغول نشدن به عملیات‌های فرعی، تقویت و تحکیم روحیه انقلابی، جهادی و بسیجی، بصیرت افزایی و  تبدیل تهدیدات به فرصت های طلایی به مقابله با استکبار رفت.

 


حجت الاسلام حاج صادقی تهدیدات پیش روی نظام را شکل گیری جریان نفاق و انحرافی دانست و تصریح کرد: دولت باید مراقب باشد که دشمن در بدنه انقلاب نفوذ نکند، ضمن این‌که جریان انحرافی تلاش می کند با تحریف، مکتب امام را به طرف سازش و مذاکره با آمریکا سوق دهد که بایستی در نطفه خفه شود./935/202/ب1

ارسال نظرات