۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۹۲۲۴۹
مدیر اجرایی سومین همایش بین المللی ولایت:

برگزاری جشن غدیر، خاری در چشم وهابیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی سومین همایش بین المللی ولایت با اشاره به این که سومین همایش بین المللی ولایت به خوبی برگزار و مورد رضایت بود، گفت: برگزاری جشن های غدیر در سراسر استان خوزستان به یقین خاری در چشم وهابیت و گروه های ضاله خواهد بود.
غيبي

حجت الاسلام اصغر غیبی، مدیر اجرایی سومین همایش بین المللی ولایت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در  اهواز، با بیان این که همایش بین المللی ولایت برنامه ریزی شده که در 13 رجب برگزار شود، ابراز داشت: کمیته های متشکل از کمیته تبلیغات، حفاظت، تشکیلات و رسانه تشکیل و مسؤولان هر کدام از آنها برای برگزاری هرچه بهتر سومین همایش بین المللی ولایت مشخص شد.

 

وی با اشاره به این که سومین همایش بین المللی ولایت به خوبی برگزار و مورد رضایت بود، ادامه داد: این همایش می توانست به نحو بهتری برگزار و سطح توقعات دست اندرکاران را برطرف کند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که حادثه منا تأثیر زیادی بر سومین همایش بین المللی ولایت داشت، اظهار داشت: حادثه منا در میزان شادی جشن ولایت تأثیر بود اما سبب همدلی بین سخنرانان و مهمانان علیه وهابیت شد.

 

حجت الاسلام غیبی تصریح کرد: برگزاری جشن های غدیر در سراسر استان خوزستان به یقین خاری در چشم وهابیت و گروه های ضاله خواهد بود.

 

مدیر اجرایی سومین همایش بین المللی ولایت با ابراز خوشنودی از برگزاری این همایش، ابراز داشت: برای کسب مجوز بایستی گزارش پخش همایش های نخست تا سوم همراه با مقالات علمی ارائه شده به وزارت علوم و ارشاد ارسال شده و پس از بررسی مجوز صادر می شود.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری سومین همایش بین المللی ولایت بیان داشت: در همایش های آینده، مقالات ارسالی پیشین این همایش در قالب کتاب به حاضران داده خواهد شد؛ برای همه اندیشمندان حضور در این همایش علمی و ارائه مقاله خود، حائز اهمیت ویژه ای است./9453/303/ب3

ارسال نظرات