۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۹۲۲۵۴
مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان:

حادثه منا باید به شکل علمی مورد بررسی قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور با بیان این که حادثه منا باید به شکل علمی مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: به دلیل این که همایش ولایت علمی است و باید از لحاظ علمی به حادثه منا پرداخته شود، بنابراین در این همایش نمی‌توان به شکل دقیق و کارشناسانه حادثه منا را مورد بررسی قرار داد.
ولايت ولايت

حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که اجرای همایش هایی همچون همایش ولایت بسیار مهم و تأثیرگذار است، عنوان کرد: همایش ولایت برای بالا بردن سطح فرهنگی و علمی جامعه بسیار مؤثر و محلی برای جلب نظر اندیشمندان است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که 130 مقاله علمی در این همایش مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز کمیسیون بررسی مقالات برگزار و فردا نفرات برگزیده مقالات علمی انتخاب و اعلام خواهند شد.

 

مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان با بیان این که موضوعات علمی مطرح شده در همایش بسیار مهم هستند، افزود: یکی از مسائل مهم جهان اسلام بحث درباره موضوع ولایت، بررسی ابعاد این مسأله و طرح اندیشه های مختلف است.

 

حجت الاسلام بهرام پور با بیان این که حادثه منا باید به شکل علمی مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: به دلیل این که این همایش علمی است و باید از لحاظ علمی به حادثه منا پرداخته شود؛ بنابراین در این همایش نمی توان به شکل دقیق و کارشناسانه حادثه منا را مورد بررسی قرار داد./9466/303/ب2

ارسال نظرات