۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۹۲۴۲۶
آیت الله علما:

صلابت سخنان رهبر انقلاب موجب وحشت آل سعود شد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نوشهر، گفت: صلابت سخن رهبر معظم انقلاب موجب ترس و وحشت آل سعود شده زیرا آن ها از برخورد قاطع و خشن ایران واهمه دارند.
صلابت سخنان رهبر انقلاب موجب وحشت آل سعود شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان کرمانشاه که صبح امروز برگزار شد، حضور یافت و با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، عنوان داشت: امنیت کنونی کشور در منطقه ای که نا امنی در آن موج می زند حاصل وظیفه شناسی و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: در سایه امنیت موجود در کشور، شاهد پیشرفت در زمینه های مختلف هستیم و آرامش حاکم بر کشور موجب آرامش خاطر مردم است.

 

امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز مقامات سیاسی و وزرا و رؤسای جمهور دیگر کشورها در سایه همین امنیت به کشور ایران سفر می کنند، در صورتی که اگز چنین شرایطی در کشور حاکم نبود سایر کشورها از حضور در ایران سرباز می زدند.

 

آیت الله علما اقتدار نیروی نظامی و انتظامی کشور را مثال زدنی خواند و تصریح کرد: خوشبختانه نیروهایی وظیفه شناس و خبره در نیروهای مسلح کشور مشغول خدمت رسانی به مردم هستند همانگونه که در دوران دفاع مقدس غیرت و شجاعت آن ها موجب شد حتی یک وجب از خاک کشور به دست اجانب نیفتد.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقتدار و صلابت موجب شده که ایران در مسائل منطقه نفوذ سیاسی چشمگیری داشته باشد و حتی کشورهای غربی اقرار کنند که بدون کمک ایران توان حل مسائل منطقه را نخواهند داشت.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حادثه تلخ منا ابراز داشت: به برکت سابقه درخشان نیروهای مسلح کشور، رهبر معظم انقلاب به دولت آل سعود نهیب می زند و صلابت سخن ایشان موجب ترس و وحشت دولت سعودی شده زیرا از برخورد سخت و خشن ایران واهمه دارند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه وجود امنیت را از ابتدایی ترین و اساسی ترین نیازهای هر کشور دانست و یادآور شد: مرزبانان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اجازه کوچک ترین تعرض را به دشمنان و مستکبران نمی دهند.

 

آیت الله علما در پایان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم بیان داشت: امام علی(ع)  تربیت شده پیامبر معظم اسلام (ص) بودند و ولایت امیرمؤمنان در نزد تمام علمای اسلام پذیرفته شده است و به شخصیت متعالی امام علی (ع) اذعان دارند./857/202/ب1

ارسال نظرات