۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۹۲۴۲۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتدار پلیس به معنای نفوذناپذیری دشمن در کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام و امنیت کشور بیان کرد و گفت: اقتدار پلیس به معنای نفوذناپذیری دشمن است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در جمع نیروهای انتظامی لرستان مأموریت اصلی نیروی انتظامی را استقرار نظم و امنیت در جامعه بیان کرد.

 

وی با بیان این که داشتن پلیس مقتدر و مؤمن از لوازم استقرار نظم و امنیت پایدار در جامعه است، افزود: قانون پذیری از دیگر ابزار ایجاد نظم و امنیت در جامعه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که اجرای قانون موجب امنیت و نظم می‌شود، عنوان داشت: قانون به‌عنوان اصل و فصل الخطاب در همه امور موجب نظم بخشیدن به آن‌ها می‌شود.

 

وی با تأکید بر این که باید آگاهی مردم نسبت به قانون، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی ارتقا یابد، افزود: تعامل و همدلی دستگاه‌ها، نهادها و مردم با نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت تعیین‌کننده است.

 

رشد اقتصادی و فرهنگی در استقرار نظم و امنیت جامعه مؤثر است

امام جمعه خرم آباد با بیان این که رشد اقتصادی و فرهنگی در استقرار نظم و امنیت جامعه تأثیرگذار است، تصریح کرد: باید توجه داشت که فقر اقتصادی و فرهنگی موجب به‌هم‌ریختگی، آشفتگی و بی‌نظمی جامعه می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که پلیس مظهر اقتدار و امنیت نظام است، عنوان کرد: تلاش پلیس زمانی به موفقیت می‌رسد که فقر اقتصادی و فرهنگی در جامعه نباشد.

 

وی با تأکید بر حفظ اقتدار پلیس اظهار داشت: اقتدار پلیس باید برای مجرمان، متخلفان، مفسدان، و ظالمان باشد و در برابر مردم باید با ترحم، مهربانی و رفعت برخورد کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: اقتدار پلیس به معنای نفوذناپذیری، برخورد عادلانه، قاطعیت توأم با عدالت، محبت و مهربانی است.

 

وی یادآور شد: اگر روزی استعمار و استکبار در امور کشور و مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم گیر کشور دخالت کرد بدانید که آن روز ناامنی در کشور شروع می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی سپردن مسؤولیت‌ها به افراد صالح در شکل گیری نظم و امنیت مؤثر دانست و گفت: اگر مسؤولیت‌ها به افراد ناصالح و ناشایست سپرده شود، موجب ایجاد فساد و ناامنی در جامعه می‌شود.

 

وی تصریح کرد: دخالت عناصر خارجی، بیگانگان و استکبار در امور داخلی کشورها نیز موجب عدم ایجاد نظم و امنیت در جامعه می‌شود.

 

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به سبب قطع شدن دست استعمار و استکبار در نظام است./9459/202/ب3

ارسال نظرات