۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۹۲۴۴۵
امام جمعه بروجرد:

توجه پلیس به دستورات اسلام رمز موفقیت این نیرو است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که توجه به ایجاد امنیت و خواسته های مردم از مهم ترین وظایف پلیس است و نیروی انتظامی در این زمینه موفق عمل کرده، گفت: توجه پلیس به دستورات شرعی اسلام رمز موفقیت این نیروها است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بروجرد که در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، با بیان این که نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند امنیت را در جامعه برقرار کند، تأکید کرد: تعامل دیگر دستگاه ها با نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت در جامعه ضروری است.


حجت الاسلام ترابی با ارزیابی مطلوب عملکرد نیروی انتظامی بروجرد در برقراری امنیت عنوان داشت: در سال های اخیر شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای فراوان در نیروی انتظامی بوده ایم.


وی با اشاره به این که شهرستان بروجرد با وجود نیروهای خدوم، مؤمن و متعهد انتظامی از امنیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش از مهم ترین خواسته های مردم است.


امام جمعه بروجرد جلوگیری از حضور اراذل در جامعه را موجب ارتقای احساس امنیت دانست و گفت: در این جهت دستگاه های مرتبط باید با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.


وی با اشاره به نمود آلودگی های فرهنگی در جامعه عنوان داشت: این دسیسه های دشمن در جهت بی بند و باری جامعه است.


حجت الاسلام ترابی با تأکید بر این که باید با آلودگی های فرهنگی جامعه مقابله کرد، افزود: از خواسته های مهم مردم نیز کم رنگ شدن این آلودگی ها است.


وی مشکل بدحجابی را از دیگر دسیسه های دشمن در همین زمینه آلودگی های فرهنگی بیان کرد و عنوان داشت: برای جلوگیری آسیب ها در این زمینه باید جلوی تولید لباس های بدحجاب گرفته شود.


امام جمعه بروجرد در پایان با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی این شهرستان خاطرنشان کرد: توجه ویژه پلیس به دستورات شرعی اسلام موجب موفقیت این نیروها شده است./9459/203/ب1

ارسال نظرات