۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۹۲۵۲۵
حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام:

نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار، رأفت و رحمت در جامعه باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیروهای مسلح را مایه آرامش دوستان و موجب ترس و هراس دشمنان خواند و گفت: نیروی انتظامی همواره باید مظهر اقتدار، نظم، مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در دیدار با نیروهای انتظامی این استان به مناسبت هفته نیرو انتظامی، با بیان این که نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران تحت نظر و اشراف ولی از اولیاء الهی هستند، اظهار داشت: همه کشور تحت زعمات، ولایت، جهت ‌دهی، رهنمودها و خط ‌دهی ولی فقیه، بزرگ مرد الهی قرار دارد اما نیروهای مسلح ویژه و مستقیم تحت زعامت و ولایت رهبر معظم انقلاب هستند که این نعمت و امتیازی بزرگ برای مجموعه نظامی کشور محسوب می ‌شود.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که نیروهای مسلح باید شکرگزار چنین نعمتی باشند، تصریح کرد: یکی از ابعاد شکر این نعمت این است که ویژگی ‌های اولیاء الهی که همان خضوع، عبودیت و خشوع به درگاه الهی است در این مجموعه و تک تک تلاشگران وجود داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، تقید به بندگی خدای متعال و تعبد در پیشگاه پروردگار متعال را جزو برنامه‌‌ها و ضرورت‌‌های اولیه نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: وظایف را آن گونه انجام بدهید که خدای متعال می‌‌خواهد و در انجام واجبات، ترک محرمات و تهذیب نفس به معنای واقعی کلمه کوشا باشید تا زمانی که مردم به نیروی های مسلح نگاه می‌کنند نیروهای مسلح را مأمن و جایگاه خود بدانند.

 

این مقام مسؤول نیروهای مسلح را مایه آرامش دوستان و موجب ترس و هراس دشمنان خواند و تصریح کرد: در سایه همین تقید و تعبد و عمل به واجبات و ترک محرمات است که مردم از نیروهای مسلح امید می‌‌گیرند و دشمنان از او به ترس و لرزه می‌‌افتند و با صلابت و قدرت در برابر متجاوز و منحرف ایستادگی می‌‌کند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انتظامی در برابر انحراف، دشمنی، ترویج کنندگان ناهنجاری‌ها، نازیبایی‌‌ها و مواد مخدر، نفاق، اختلاف افکنی دشمنان، وطن فروشان، بیگانه و فتنه‌‌گران اشداء علی کفار و در برابر مردم و دوستان رحماء بینهم است.

 

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: نیروی انتظامی همواره باید هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج مواد مخدر و ایجاد بی بندوباری اخلاقی و سست کردن پایه‌ های اخلاقی در جامعه، تأکید کرد: نیروی انتظامی امروز وظیفه بسیار بزرگی در این عرصه‌ ها برعهده دارد که انجام صحیح و دقیق آن، در سایه استمداد طلبیدن از خدای متعال، اقامه نماز، خضوع و خشوع به درگاه الهی و شب زنده‌ داری محقق می ‌شود./9457/202/ب2

ارسال نظرات