۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۹۲۵۳۸

مسابقه بزرگ عکاسی «فراموش نخواهیم کرد» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران از برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی در پاسداشت یاد درگذشتگان و حفظ خاطرات مصیبت حادثه منا خبر داد.
انجمن سينمايي جوانان

به گزارش خبرگزاری رسا، فرید فرخنده کیش رییس هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران گفت: با استناد به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص فاجعه تأسف‌بار و خونین منا که فرمودند «این قضیه را فراموش نخواهیم کرد» از برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی «فراموش نخواهیم کرد» خبر داد.

 

وی خطاب به هنرمندان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان ایران اعلام کردند این مصیبت عظما را فراموش نخواهیم کرد و از همین رو از همه اعضای خانواده انجمن سینمای جوانان ایران در 59 دفتر انجمن و عکاسان سراسر ایران اسلامی دعوت می‌نمایم طی اقدامی پرشور جهت حفظ یاد حج خونین امسال برای آیندگان و مردم کشورهای دیگر در مسابقه بزرگ عکاسی «فراموش نخواهیم کرد» شرکت کنند.

 

فرخنده کیش افزود: عکاسان می‌توانند عکس‌های خود را از این حادثه تلخ، مراسم تشیع، مراسم بدرقه و موضوعات مرتبط با این فاجعه اسفناک به انجمن سینمای جوانان ایران ارسال کنند.

 

وی همچنین خبر داد: آثار برگزیده در نمایشگاه‌های سراسر کشور و کتاب این مسابقه بزرگ عکاسی منتشر و در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

 

وی اشاره کرد: آژانس عکس ایران به نمایندگی از انجمن سینمای جوانان ایران در روزهای آینده مقررات شرکت در این مسابقه بزرگ، شرایط و نحوه ارسال آثار را اعلام می‌کند./1330/د102/ی

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات