۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۲۹۲۵۷۹
مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران:

ولایت فقیه مهم ترین عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه نظام است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، ولایت فقیه را نعمتی الهی برای ملت ایران دانست و گفت: آحاد جامعه اسلامی باید شکرگزار این نعمت الهی باشند، چون مهم ترین عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی ولایت فقیه است.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نوشهر، حجت الاسلام محمد انتظاری، مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران بعد از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت دهه امامت و ولایت در این شهرستان برگزار شد با بیان این که نعمت هدایت برای بشر از سوی انبیاء الهی بزرگترین عنایت از سوی خداوند متعال است، اظهار کرد: مرحله کامل هدایت از سوی اشرف مخلوقات عالم بزرگترین افتخار ما مسلمانان و به طور ویژه ما شیعیان آل علی است.

 

وی نعمت ولایت را عامل ماندگاری دین اسلام دانست و افزود: حضرت علی(ع) آن کسی است که نبوت خاتم را کامل می‌کند و کشتی بزرگ جهان اسلام را از امواج سهمگین و خدعه‌های شیطانی به ساحل نجات بشری می‌رساند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، بیان کرد: فرهنگ و تاریخ اعتقادی غدیر همان عصاره اندیشه، تفکر بکر، عمل صالح و استمرار راه انبیاء الهی از آدم تا خاتم است.

 

وی عصمت و طهارت را دو ویژگی جانشین پیامبر خاتم برشمرد و گفت: غدیر اقامه ولایت علی بر آل علی است چراکه در روز غدیر حکومت عدل الهی به دست صاحب حق ولایت رسید.

 

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این فرموده پیامبر(ص) که «غدیر خم افضل اعیاد امت من است»، تصریح کرد: غدیر شناسنامه و هویت شیعیان عالم است.

 

وی با بیان این که زعامت و ولایت دین اسلام را علی و آل علی دارند، خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) از همان آغاز رسالت‌شان با الفاظ مختلف، عبارات متفاوت و در زمان و مکان‌های متعدد به صراحت موضوع ولایت را بیان کردند و نام حضرت علی (ع) را به مردم تأکید و تفهیم کردند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با تأکید براین که هیچ‌گاه نباید از امام جلوتر و یا عقب‌تر حرکت کرد بلکه باید در کنار امام باشیم، تصریح کرد: علما و مراجع فرمودند در زمان غیبت کبری امام زمان (عج) باید از ولایت مطلقه فقیه اطاعت کرد تا در زمان فتنه‌ها گمراه نشد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در همه کشورهای اطراف‌مان ناامنی است اما ایران اسلامی از آرامش برخوردار است، به برکت ولایت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای است.

 

حجت الاسلام انتظاری ولایت فقیه را نعمتی الهی برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: آحاد جامعه اسلامی باید شکرگزار این نعمت الهی باشند، چون مهم‌ترین عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی ولایت فقیه است.

 

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به این که عزت و عظمت امروز نظام اسلامی مدیون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بیان داشت: دشمن امروز به نقش ولایت در جامعه اسلامی به خوبی پی برده است و تلاش می کند جایگاه ارزشمند آن در جامعه را تضعیف کند.

 

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همگان باید بدانند که ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام است.

 

وی شناخت ولایت را یک رسالت مهم دانست و با بیان این که تنها با ولایت می توانیم از مسیرهای بحرانی عبور کنیم، ادامه داد: اگر امروز نظام اسلامی به الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده به برکت ولایت فقیه است.

 

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به این که دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می داند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است.

 

وی تفرقه و اختلاف را خواست اصلی دشمنان نظام دانست و با بیان این که هر گونه اختلاف افکنی خیانت به نظام و ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در مسیر اهداف دشمنان گام بر ندارند.

 

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به هشدار اثرگذار و قاطعانه مقام معظم رهبری به آل سعود اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در هشداری جدی به رژیم جنایت کار آل سعود حد و حدودشان را به آنها تذکر دادند.

 

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که همه بدبختی‌های دنیا برای این است که دست ما از دامان علی و آل‌علی کوتاه است، گفت: در دنیای امروز هر قدرتی به دنبال ذلیل‌کردن کشورهای دیگر به جز ایران اسلامی است و این تنها به سبب ولایی و شیعی‌بودن کشور ما است که اجازه تجاوز به دشمنان را نمی‌دهد./950/202/ب2

ارسال نظرات