۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۲۹۲۵۸۲

دیدار آیت الله شبستری با خانواده شهید مدافع حرم در تبریز

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی به همراه جمعی از مسؤولان با خانواده‌ شهید عباس عبدالهی که در خط اول مقاومت اسلامی حضور داشته‌ است، دیدار کرد.
ديدار با خانواده شهيد عبداللهي

به گزارش خبرگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی عصر امروز به همراه جمعی از مسؤولان استان با حضور در منزل خانواده شهید عباس عبدالهی در تبریز با اشاره به این که خانواده این شهید حاضر نشده اند برای گرفتن جنازه شان به دشمن باج بدهند گفت: شهدای مدافع حرم برای حفظ کیان وطن و حمایت از بلاد اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.


وی با بیان این‌که شهدای مدافع حرم تنها متعلق به ایران اسلامی نیستند، خاطرنشان کرد: شهدای جبهه مقاومت اسلامی جایگاه ویژه ای داشته و همه ملت‌های مسلمان را مدیون ایثارگری و جانفشانی خود کرده‌اند، آنان در حقیقت مدافعان حرم مدافعان حریم اسلام هستند و باید درس عزت و شرافت را از این شهیدان یاد بگیریم.


آیت‌الله مجتهدشبستری شهدای مدافع حرم استان را مایه افتخار آذربایجان عنوان کرد و افزود: همیشه راه این شهدا ادامه خواهد یافت و از آرمانهای شهدا محافظت خواهیم کرد، چرا که شهدای ایران اسلامی با استقامت نشان دادند؛ حاضر نیستند به دشمن باج دهند که این خود یک درس اخلاق برای همگان است.


همچنین سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در سخنانی با اشاره به رشادت شهید عبدالهی در سوریه اظهار داشت: در نخستین روزهای شهادت این رزمنده ولایت‌مدار دشمن هنوز از هویت وی بی خبر بود، تا این‌که با نشر این خبر در فضای مجازی، دشمن هویت شهید عبدالهی را فهمید و از این فرصت سوء استفاده کرد.


وی با بیان این‌که فرمانده قرارگاه سوریه چندین بار گفته بود که شهید عبدالهی نشاط خاصی را به قرارگاه سوریه بخشیده بود، تصریح کرد: خانواده شهید عبدالهی چندین بار گفته اند که ما حاضر نیستیم در عوض دریافت جنازه پدرمان به دشمن باج بدهیم و یک بار هم داعش جنازه ای را با نام شهید عبدالهی به ایران داد که با انجام آزمایش‌ها خلاف این امر ثابت شد.


سردار کریمیان با بیان این‌که شهید عبدالهی جزو نیروهای ورزیده و ارزشمند جبهه مقاومت اسلامی بوده است، ادامه داد: شهید عبدالهی جزو افرادی بود که چندین بار به عمق داعشی ها نفوذ کرده بود ولی در نهایت در یکی از عملیات ها با همرزم خود به شهادت رسیدند.


گفتنی است، این دیدار با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تعدادی از هم‌رزمندگان آن شهید والامقام همراه بود./935/202/ب2

ارسال نظرات