۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۲۹۲۵۹۲
آیت الله ممدوحی:

منطق قرآن موتور محرکی است که جهانی را به لرزه در می آورد/ زانو زدن شرق و غرب در برابر ایثار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی دوران جنگ تحمیلی را نقطه عطفی در تاریخ کشور دانست و گفت: جنگ تحمیلی نشان دهنده تأثیرات سازنده انقلاب بر تربیت فرزندان بود و نشان داد منطق قرآن و اسلام موتور محرکی است که می‌تواند جهانی را به لرزه درآورده و تحت کنترل خود درآورد.
آيت‌الله ممدوحي يادواره شهداي محله نوبهار کرمانشاه يادواره شهداي محله نوبهار کرمانشاه يادواره شهداي محله نوبهار کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهدای محله نوبهار با حضور آیت الله حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در بلوار نوبهار کرمانشاه برگزار شد.

 

آیت الله ممدوحی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) عنوان داشت: پیامبر اسلام(ص) به نیکی از افرادی که در حفظ احکام و دین اسلام گام بر می‌دارند یاد می‌کند و از آن ها به عنوان یاران خود نام می برد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری واقعه عاشورا را واقعه ای درخشان در جهان شهادت و قدرت و شهامت خواند و تأکید کرد: واقعا عاشورا فراموش نشدنی است و هیچ گاه در خاطر انسان‌های آزاده جهان کمرنگ نخواهد شد.

 

وی دوران جنگ تحمیلی را نقطه عطفی در تاریخ کشور دانست و ابراز داشت: جنگ تحمیلی نشان دهنده تأثیرات سازنده انقلاب بر تربیت فرزندان بود و نشان داد منطق قرآن و اسلام موتور محرکی است که می‌تواند جهانی را به لرزه درآورده و تحت کنترل خود درآورد.

 

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه رویه زمان طاغوت در تربیت نسل جوان و نوجوان کشور موجب افول شخصیت انسانی بود، یادآور شد: در آن دوران استقبال از مساجد بسیار کم و منحصر به افراد مسن بود و این در حالی اتفاق می‌افتاد که نسل جوان کشور به دنبال اهداف پوچ و باطل بوده و بهترین دوران زندگی خود را به بطالت می گذراندند.

 

وی خواست الهی را بر هدایت و تعالی مردم کشور دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) و علمای بزرگ دین مردم را به سمت نصرت و یاری اسلام فراخواندند و طولی نکشید که یکباره همان جوان ها به خیابان ها آمدند و کوچه و بازار را پر کردند و فریاد الله اکبر آن ها قصرها در هم شکست، مساجد پر از انسان های حق طلب شد و جوان ها به شور آمده و انقلابی بزرگ را رقم زدند.

 

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: فطرت انسانیت و پاک مردم، زمینه رقم زدن انقلاب را فراهم کرد و شهدای انقلاب شجره طیبه کشور شدند و خبر اول تمام پایگاه های خبری جهان، خبر انقلاب ایران شد و در مقابل مردم ایران، شرق و غرب به زانو درآمدند و امام امت وارد کشور شد.

 

آیت الله ممدوحی در پایان خطاب به جوانان گفت: امید است که همه جوانان قدرت فوق العاده و عظیم معنوی را در وجود خود حفظ کنند و سربازان امام عصر(عج) بوده و انقلاب اسلام را به دست امام زمان (عج)برسانند./857/202/ب2

ارسال نظرات