۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۹۲۷۴۷
با حضور جمعی از زنان پژوهشگر؛

نخستین نشست ملی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست ملی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس با حضور جمعی از بانوان پژوهشگر در محل لانه جاسوسی سابق برگزار شد.
امير نامي جانشين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر نامی، جانشین رییس بنیاد حفظ و نشر آثار  دفاع مقدس در نخستین نشست ملی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز یکشنبه 12 مهرماه در محل لانه جاسوسی سابق برگزار شد، گفت: پژوهش دقیق زیر بنای رفتار ما در دهه‌های آینده است.


وی در ادامه با بیان اینکه کار تحقیقی و پژوهشی باید ریشه دار باشد، اظهار داشت: باید به کار علمی دقیق براساس دقیق توجه شود که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود و بر اساس آن استراتژی را تدوین کرد.


جانشین رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در ادامه خاطرنشان کرد: همه کارها نیاز به صبر و حوصله دارد و در دنیا کارهای تربیتی و آموزشی به عهده بانوان است.

 
نامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره هجمه فرهنگی دشمنان، گفت: به گفته ایشان خطر شبیخون و رخنه فرهنگی بیشتر از مشکلات اقتصادی است و از این رو باید به این موضوعات توجه بیشتری شود.


شایان ذکر است، این نشست با حضور جمعی از بانوان پژوهشگر به همت بنیاد حفظ و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.


 گفتنی است، برپایی کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی در رابطه پژوهش با حضور اساتید پژوهش از جمله برنامه‌هایی بود که در این نشست اجرا شد./818/
203/ب2

ارسال نظرات