۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۹۲۷۵۲
در سراسر کشور؛

چهارمین جشنواره فرهنگی «مدرسه عشق» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین جشنواره فرهنگی «مدرسه عشق» با هدف معرفی تولیدات و محصولات فرهنگی هنری پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.
چهارمین جشنواره فرهنگی «مدرسه عشق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری رسا، چهارمین جشنواره فرهنگی «مدرسه عشق» با هدف معرفی تولیدات و محصولات فرهنگی هنری پایگاه های مقاومت بسیج و به منظور هویت بخشی به فعالیت های فرهنگی هنری پایگاه های مقاومت بسیج در سطح ملی، ایجاد انگیزه و نشاط در فعالین فرهنگی و هنری پایگاه ها و شناسایی و بهرهمندی از ابتکارات و فعالیت های پایگاه های مقاومت در فعالیت های فرهنگی هنری به صورت کشوری و متمرکز برگزار می‌شود.

 

بسیجیان می توانند پس از شروع تبلیغات محیطی و رسانه ای آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.madreseheshgh.ir ثبت نام  کنند. در صورت ارسال نکردن اثر از طریق سایت و تحویل آثار به رده‌های استانی لازم است معاونت فرهنگی سپاه استان نسبت به ارسال آثار به دبیرخانه مرکزی جشنواره اقدام کنند.

 

پس از داوری آثار از سوی دبیرخانه مرکزی جشنواره در معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، برگزیدگان در سطح استانی و ملی معرفی خواهند شد.

 

بر اساس زمان بندی این جشنواره تبلیغات مرحله اول شامل اطلاع رسانی، توزیع پوسترها و پخش تیزر تلویزوینی و... از ۳۱ شهریور ماه تا ۱۰ آبان، جمع آوری آثار به روش سایت جشنواره و توسط نواحی و فرهنگی سپاه های استانی از اول مهر تا ۱۰ آبان، اعلام زمان و مکان مراسم تجلیل و نمایشگاه آثار برگزیدگان استانی توسط فرهنگی سپاه استان از ۱۰ آبان تا ۲۰ آبان ماه، داوری و انتخاب آثار برگزیده در دبیرخانه مرکزی تهران از ۱۶ آبان تا ۱۰ آذر، برپایی نمایشگاه آثار منتخب و تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی از ۱۰ آذر تا ۳۰ این آذر و برپایی نمایشگاه آثار منتخب و تجلیل از برگزیدگان مرحله کشوری نیز از اول دی تا ۱۰ دی ماه برگزار خواهد شد.

 

همچنین جشنواره «مدرسه عشق» در بخش های هنرهای تصویری و نمایشی که شامل فیلم مستند، فیلم داستانی، فیلمنامه نویسی، تئاتر، فیلم کوتاه موبایلی و طرح فیلم، بخش هنرهای تجسمی شامل خط، نقاشی و خط نقاشی، پوستر و تراکت، عکس، طراحی گرافیک، کاریکاتور، تندیس و اینفوگرافی، بخش نشر شامل نشریات، کتاب، رسانه‌های دیجتیال، ایده پردازی روش‌های ترویج کتابخوانی، بخش حوزه موسیقی و سرود شامل سرود، آواها و موسیقی انقلابی، تواشیح، ابتهال و همخوانی، فتوکلیپ و نماهنگ، تیزر و مداحی، بخش پویانمایی و بازی های رایانه ای شامل نرم افزارهای چند رسانه ای، بازی های رایانه ای، پونمایی و ایده و فیلمنامه پویانمایی، بخش نوآوری و ابتکارات شامل طراحی های سن و دکور مراسم و فضاسازی ابتکاری، تابلوهای اعلانات، مراسم های مناسبتی با ایده های نو، ایده های نو در راستای ماموریت های سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود و کلیه پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران سراسر کشور می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

شایان ذکر است بسیجیان برای شرکت در این جشنواره باید حتی الامکان آثار را در سایت مرکزی جشنواره به نشانی بارگذازی کرده و کد ره گیری را نزد خود نگه دارند و آثاری که امکان بارگذاری در سایت جشنواره را ندارند یا تحویل رده های سپاه های استانی می شوند و توسط معاونت فرهنگی استان ها جمع آوری شده و به آدرس دبیرخانه ارسال خواهد شد./817/102/ب3

ارسال نظرات