۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۹۲۷۸۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

رویکرد نیروی انتظامی در راستای تحقق رضایت مردمی باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نیروی انتظامی در برخورد با مردم رفتاری شایسته داشته و زمینه رضایت مردمی را فراهم کند، گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات و تلاش ها هستند که باید قدردان آن ها بوده و از همه توان خود برای رفع نیازها و مشکلات آنان استفاده کنیم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع نیروهای انتظامی آمل با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: نیروی انتظامی وظیفه ای مهم و اساسی برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت برعهده دارد.


امام جمعه آمل با بیان این که بهره گیری از روحیه ایمان، تدبیر و تلاش زمینه موفقیت نیروی انتظامی را در فعالیت ها و برنامه هایش فراهم می کند، بیان داشت: پلیس امروز برای خدمت به مردم گام های ارزشمندی برمی دارد و اهتمام والایی در این عرصه دارد.


وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید تلاش کند تا اقتدار خود را حفظ کرده و از همه ظرفیت ها برای خدمت شایسته به مردم بهره گیری کند که ثمرات و دستاوردهای ارزنده ای در آن وجود دارد.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: ضرورت دارد نیروی انتظامی اقتدار شایسته ای از خود نشان دهد تا افراد دانه درشت نتوانند قدرت نمایی کرده و بخواهند خواسته های خود را عملی کنند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمت نیروی انتظامی عبادت است، گفت: نیروهای انتظامی حافظان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که ضرورت دارد با دقت و تلاش لازم برای تحقق اهداف و برنامه های خود فعالیت کنید.


امام جمعه آمل با اشاره به این که نیروی انتظامی در برخورد با مردم رفتاری شایسته داشته و زمینه رضایت مردمی را فراهم کند، بیان داشت: مردم ما شایسته بهترین خدمات و تلاش ها هستند که باید قدردان آن ها بوده و از همه توان خود برای رفع نیازها و مشکلات آنان استفاده کنیم.


وی تصریح کرد: نیروهای انتظامی در برابر مردم نهایت ادب و احترام را رعایت کرده و از فرصت خدمت گذاری به مردم در راستای تحقق رضایت خداوند متعال و سعادت و رستگاری بهره گیری کنند.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: امنیت امری ضروری و مهم است که تحقق پیشرفت و توسعه در سایه بهره گیری از آن حاصل می شود و نیروهای انتظامی برای تحقق امنیت تلاش می کنند که باید در ادامه این مسیر عزم جدی از خود نشان دهند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحقق اقتدار ملی نیازمند وجود نیروهای مقتدر و ارزشی است که هر کشوری به آن نیازمند است، گفت: امروز امنیت ارزنده و والایی در ایران اسلامی وجود دارد و مردم ما در سایه امنیت و آرامش زندگی می کنند.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: امنیت نظام اسلامی به برکت خون های پاک شهدا و تلاش ها و رهنمودهای گرانقدری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که ضرورت دارد در راستای تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی کوشا باشیم.


سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم، فرمانده انتظامی آمل با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی تحت عنوان اقتدار پلیس، همدلی وهمزبانی ، امنیت و آرامش اظهارداشت: برنامه های خوبی در طول این هفته در شهر آمل برگزار می شود و تلاش داریم بتوانیم زمینه همدلی و همزبانی پلیس و مردم را تقویت کرده و گزارش فعالیت های خود را ارائه دهیم.


وی تصریح کرد: نیروی انتظامی برای تحقق آرامش و آسایش مردم تلاش های شایسته ای صورت داده تا بتواند اهداف و برنامه های خود را با ایجاد امنیت محقق کند.


گنجیان مقدم افزود: تعامل با مردم از جمله سیاست های نیروی انتظامی است که اهتمام ما در راستای ایجاد ارتباط خوب و ارزنده با آحاد مردم است تا بتوانیم احساس امنیت را در جامعه نهادینه کنیم./1314/202/ب3

ارسال نظرات