۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۲۹۲۸۰۸

نرم‌افزارهای جدید مجمع جهانی اهل بیت در تبریز رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ پنج نرم‌افزار چند رسانه‌ای دفتر شمال‌غرب مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حضور آیت‌الله شبستری و حجت‌الاسلام والمسلمین اختری در تبریز رونمایی شد.
مجمع جهاني اهل بيت (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم رونمایی از تولیدات جدید دفتر شمال‌غرب مجمع جهانی اهل بیت(ع) عصر امروز با حضور آیت الله محتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رییس مجمع جهانی اهل بیت و همچنین آیت الله اختری، دبیرکل این مجمع در سالن همایش کانون بسیج جوانان تبریز برگزار شد.


حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، مسؤول دفتر شمال‌غرب مجمع جهانی اهل بیت(ع) در تبریز با اشاره به این‌که برای تولید این پنج نرم‌افزار چند رسانه‌ای به همت چند تیم متشکل از متفرکان و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی، برنامه‌نویس، گرافیست و .... به مدت چهار سال تولید شده است.


وی خاطرنشان کرد: نرم افزار «ذکری» بــا موضوع قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به پنج زبان عربی، انگلیسی، فارسی، ترکی استانبولی و اردو با فرمت سیستم عامل ویندوز یکی از این نرم‌افزارهای تولیدی است که قطعا با استقبال مخاطبان همراه خواهد بود.


حجت الاسلام زعفرانچیلر ادامه داد نرم افزار «رساله حقوق امام سجاد(ع)» تولید دیگر مجمع است که نیز به هشت زبان عربی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی، ایتالیایی، سواحیلی، تایلندی و تاجیکی با فرمت سیستم عامل اندروید برای تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت تهیه شده است.


مسؤول دفتر شمال‌غرب مجمع جهانی اهل بیت(ع) نرم افزار «مفتاح» را دیکر اثر تولیدی این مرکز در تبریز معرفی کرد و گفت: هفتاد هزار سؤال و جواب دینی و پاسخ به شبهات به پنج زبان عربی، انگلیسی، فارسی، ترکی استانبولی و اردو با دو فرمت سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل اندروید در این نرم‌افزار ارایه شده است.


وی یادآور شد: نرم افزار «انسان 250 ساله» نیز امروز رونمایی شد که تحلیل جامع رهبر معظم انقلاب از سیر حیات ائمه اطهار(ع) به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و هوسا با فرمت سیستم عامل اندروید می باشد، همچنین نرم افزار «الحقیقة» نیز نمایش صوتی با محوریت کتاب شریف المراجعات به زبان عربی برای سیستم عامل اندروید تهیه شده است.


حجت الاسلام زعفرانچیلر ادامه داد: این نرم‌افزارهای جدید در اداره کل فناوری اطلاعات و اطلاع‏ رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) دفتر شمال‏غرب تولید شده است که جا دارد از حمایت‌های آیت الله شبستری، رییس مجمع جهانی اهل بیت نهایت قدردانی را داشته باشیم./935/202/ب1

ارسال نظرات