۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۲۹۲۸۵۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

فاجعه منا نشان دهنده اوج خباثت آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از حجاج جان باخته در فاجعه منا در اثر تشنگی جان سپردند، گفت: بی تدبیری و عدم امداد رسانی به موقع نشان دهنده اوج خباثت آل سعود است.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران عصر امروز در مراسم یادبود جان باختگان فاجعه منا در قائمشهر ضمن عرض تسلیت به بازماندگان قربانیان این حادثه، این واقعه را نشان دهنده ماهیت پلید رژیم آل سعود معرفی کرد.

 

وی با بیان این که مجلس یادبود جان باختگان فاجعه منا در حکم برائت از مشرکین است، افزود: امروز لعن و نفرین امت اسلام بر آل سعود فراگیر شده است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، موسم حج را نشانه قدرت امت اسلام دانست و تصریح کرد: هر ساله در این تجمع عظیم یک میتینگ سیاسی بزرگ تشکیل می شود که مسلماً به ضائقه جبهه کفر خوشایند نخواهد بود.

 

استاد حوزه علمییه مازندران در ادامه سخنان خود دشمنی جبهه کفر را با اسلام پایان ناپذیر دانست و تصریح کرد: به تعبیر قرآن مادامی که شعار اسلام ناب را سر دهیم، دشمنان اسلام هرگز از امت اسلام راضی نخواهند شد.

 

حجت الاسلام صادقی، جان باختن حجاج بیت الله الحرام را مظلومانه خواند و با اشاره به این که اکثر حجاج در اثر تشنگی جان سپردند افزود: دولت سعودی از رساندن آب به زائران نیز خودداری کرد که این امر نشان دهنده ی اوج خباثت آل سعود است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، ایران هراسی را هدف اصلی آل سعود دانست و با اشاره به فعالیت رسانه های دولت سعودی در این جهت تصریح کرد: در همین قضیه فاجعه منا نیز آل سعود به دنبال معطوف کردن علت حادثه به سمت حجاج ایرانی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه، شیعه هراسی را هدف دوم آل سعود معرفی و خاطرنشان کرد: این روح استکبارستیزی جریان تشیع است که دشمن را عصبانی می کند.

 

حجت الاسلام صادقی هدف دیگر خاندان آل سعود را جنگ داخلی قدرت بیان کرد و با اشاره به جنایات آل سعود در یمن افزود: آل سعود زوال خود را مشاهده می کند از این روست که دست به چنین جنایاتی می زند.

 

وی همچنین خواستار تسریع در عملیات شناسایی و تشییع پیکر مطهر جان باختگان از مسؤولان و دستگاه دیپلماسی کشور شد.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود امروز دست نشانده آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: این رژیم مفسد و خبیث مهره آمریکایی ها در منطقه جهت است و دستان آنها آلوده به خون های هزاران انسان بی گناه آلوده است.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که آل سعود در کشتار انسان های بی گناه منطقه هم پیمان صهیونیست ها هستند، بیان داشت: جنایت های این رژیم مستکبر امروز برای بسیاری از ملت های جهان آشکار شده است./950/202/ب1

ارسال نظرات