۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۹۲۸۶۵
امام جمعه شهرری:

فاجعه منا نشان داد آل‌سعود در مدیریت مناسک حج بی‌کفایت و بی‌لیاقت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرری گفت: فاجعه منا نشان داد آل‌سعود در مدیریت مناسک حج بی‌کفایت و بی‌لیاقت است و با این وضعیت که ما شاهد آن هستیم اطمینان داریم که خداوند در کنار این فاجعه عظیم نابودی خاندان آل‌سعود را تضمین خواهد کرد و آنها را از بین می‌برد.
شاهچراغي

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فاجعه غمبار منا، گفت: فاجعه منا برای همه کشورهای اسلامی، به ویژه مردم ایران بسیار غم انگیز و دلخراش بود.

 

وی افزود: تقریبا همه مردم ایران عزادار این مصیبت شدند چه افرادی که عزیزی را از دست دادن و چه کسانی که جانباخته‌ای نداشتند همه را عزادار کردند و همه مردم ایران در این غم بزرگ سوختند.

 

امام جمعه شهرری تصریح کرد: فاجعه منا نشان داد آل‌سعود در مدیریت مناسک حج بی‌کفایت و بی‌لیاقت است و با این وضعیت که ما شاهد آن هستیم اطمینان داریم که خداوند در کنار این فاجعه عظیم نابودی خاندان آل‌سعود را تضمین خواهد کرد و آنها را از بین می‌برد.

 

حجت الاسلام شاهچراغی بیان داشت: از رهبر بزرگوار انقلاب تشکر می‌کنیم به دلیل حرکت و بیان به موقع ایشان که سبب شد دولت عربستان سرعقل بیاید چرا که اگر بیان صریح رهبر فرزانه انقلاب نبود مطمئنا دولت آل‌سعود اجساد حجاج ایرانی را تحویل نمی‌دادند امید است خداوند سایه بلند پایه رهبر معظم انقلاب را بر سر همه ملت ایران مستدام بدارد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز در سراسر کشور همزمان با حسینه امام خمینی(ره) مجلس فاتحه برگزار شد الحمدالله مردم خوب و مومن شهرری با حضوری شایسته با همه مصیبت زدگان این فاجعه همدردی کردند./813/302/ب3

ارسال نظرات