۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۹۲۹۶۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل:

دشمن به دنبال تقویت جبهه غربگرا در ایران است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل گفت: انتقاد به نیروهای انقلابی و ارزشی نظام نباید سبب ناامیدی آنها شود، بلکه باید علیرغم خواسته دشمن در صحنه باشند و به مسیر خود ادامه دهند.
حجت الاسلام ميثم حاج احمد

حجت الاسلام میثم حاج احمد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که دشمن به دنبال تقویت جبهه غربگرا در ایران است، گفت: هدف دشمن تعامل با جبهه غربگرا و به دنبال آن نفوذ در ایران است.

 

وی افزود: زیر سؤال بردن مسؤولان، نیروهای ارزشی و بزرگان نظام از اهداف دشمن در برنامه های نفوذی خود است تا از این طریق دیدگاه مردم نسبت به آنها تضعیف شود.

 

حجت الاسلام حاجی احمد، نسل جوان کشور را در تیررس دشمن دانست و ابراز داشت: بیداری، بصیرت و انجام امور فرهنگی، دشمن را ناکام خواهد گذاشت و راهبرد آنها را از بین خواهد برد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل گفت: عملیات تخریب نیروهای ارزشی و استوانه های نظام و انقلاب در دید نسل جوان با بیداری و دادن خوراک فکری به نسل جدید، شکست خواهد خورد.

 

وی با تأکید به انجام فعالیت هایی در راستای جلوگیری از ایجاد شک و تردید در اذهان نسل جوان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران طبق ارزش ها بنا نهاده شده، از این رو با تکیه بر اصول و اررزش ها می توان به استمرار و پایداری درخت تنومند انقلاب کمک کرد.

 

به گفته وی، توجه به ارزش ها و بزرگان کشور در دوران دفاع مقدس و افرادی که موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شدند و تا کنون بر اصول خود پایبند بوده اند، می تواند در راستای حفظ و صیانت از انقلاب مؤثر باشد.

 

حجت الاسلام حاجی احمد تخریب نیروهای ارزشی را برای نظام زیان آور دانست و گفت: انتقاد به نیروهای انقلابی و ارزشی نظام نباید موجب ناامیدی آنها شود، بلکه باید علیرغم خواسته دشمن در صحنه باشند و به مسیر خود ادامه دهند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل خاطرنشان کرد: ارتباط و روشنگری برای نسل جوان می تواند از دسیسه های دشمن تا حد زیادی جلوگیری کند./1307/302/ب3

ارسال نظرات