۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۹۳۰۰۲
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان خبر داد؛

برگزاری مراسم اختتامیه طرح آسمانی ها در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری مراسم اختتامیه طرح آسمانی های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در 18 مهر ماه جاری خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با اشاره به این که طرح فراغتی آسمانی ها از 20 تا 24 خرداد سال جاری افتتاح ‌شد، گفت: 250 کانون مساجد استان مجری این طرح بودند.

 

وی افزود: مراسم اختتامیه طرح فراغتی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان 18 مهر ماه جاری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که طرح فراغتی آسمانی ها با محوریت اصول دین، برنامه های قرآنی و فرهنگی و هنری برگزار شد، عنوان داشت: این طرح در کانون های فرهنگی هنری روستایی، عشایری و شهری برگزار شد.

 

وی با بیان این که در قالب طرح فراغتی آسمانی ها تلاش شد جوانان به مساجد جذب شوند، خاطرنشان کرد: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از مهم ترین اهداف برگزاری این طرح بود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فعالیت‌های این کانون‌ها و زمینه‌ سازی جهت بروز استعدادهای آنان را از دیگر اهداف برگزاری طرح فراغتی آسمانی ها بیان کرد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: ایجاد نشاط دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی را از دیگر مواردی بیان کرد که در طرح فراغتی آسمانی های کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در اولویت بوده است.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: در مراسم اختتامیه طرح فراغتی آسمانی ها از فعالان کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان تجلیل می شود.

 

گفتنی است، مراسم اختتامیه اوقات فراغت کانون های فرهنگی وهنری مساجد با حضور مسؤولان استان و جمعی از اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، 18 مهرماه جاری برگزار می شود./9451

ارسال نظرات