۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۹۳۱۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

هیأت های مذهبی نماد دین مداری و پرچم دار ولایت هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که هیأت های مذهبی در کشور نماد دین مداری و پرچم داران ولایت هستند، گفت: هیأت های مذهبی باید به خوبی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان ایستادگی و نقشه های شوم بدخواهان ایران اسلامی را خنثی کنند.
حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور مديرکل تبليغات اسلامي استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عصر امروز دوشنبه 13مهر در گردهمایی هیئات مذهبی شهرستان اراک در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: هیأت‌های مذهبی نقش بسیار مهمی در برگزاری مناسبت‌های مختلف را در ایران اسلامی بر عهده دارند.

 

هیأت‌های مذهبی در تربیت جوانان به خوبی نقش آفرینی می کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که هیأت‌های مذهبی در تربیت جوانان به خوبی نقش آفرینی می کنند گفت: تا به امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیأت‌های مذهبی نخبگان و دانشمندان بسیاری را به جامعه اسلامی تحویل داده اند.

 

حجت‌الاسلام قربان‌پور با بیان این که شاخص‌های هیأت های مذهبی باید مطابق با ارزش‌های اسلامی باشند خاطر نشان کرد: محتوا محوری، روحانی محوری، مسجد اتکا و مردم باوری از ارکان مهم یک هأیت مذهبی است.

 

تجمع بزرگ عاشورائیان در اراک برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر این که هیأت‌های مذهبی در راستای پرورش جوانان آینده تلاش کنند گفت: حضور مردم و جوانان را در ماه محرم باید به سمت سوق‌دهی آنان به حضور در مساجد و عزاداری در اماکن مذهبی برویم.

 

حجت‌الاسلام قربان‌پور با اشاره به این که تجمع بزرگ عاشورائیان در اراک اجرایی می شود خاطر نشان کرد: هفتم محرم سال جاری تجمع بزرگ عاشورائیان را در سطح شهر برگزار می شود و امسال قصد داریم تمامی هیأت‌های مذهبی را گردهم آورده و به طور منظم عزاداری کنیم.

 

700 هیأت مذهبی در سطح شهر اراک فعالیت می کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بحث محتوا محور کردن فعالیت‌های هیأت مذهبی؛ تشریح خطبه امام حسین(ع)، حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب(س) نمونه بارز و مهمی به  شمار‌می آیند.

 

حجت‌الاسلام قربان‌پور با اشاره به این که  700 هیأت مذهبی در سطح شهر اراک فعالیت می کنند گفت: هیأت های شهرستان اراک با بهره مندی از ظرفیت‌های موجود می‌توانند برنامه‌های منظم و هدفمندی را در راستای برگزاری عزاداری‌های محتوایی انجام دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با بیان این که هیأت های مذهبی در کشور نماد دین مداری و پرچم داران ولایت هستند گفت: هیأت های مذهبی باید به خوبی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان ایستادگی و نقشه های شوم بدخواهان ایران اسلامی را خنثی کنند./842/202/ب1

ارسال نظرات