۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۹۳۱۲۱
جانشین رییس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

سبک زندگی شهدا در جامعه ترویج شود

خبرگزاری رسا ـ جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این‌که سبک زندگی شهدا باید به مردم منتقل شود، گفت: باید تببین شود که شهدا چگونه زندگی می کردند، چه هدفی داشتند و این اهداف را به خوبی به مردم منتقل کنیم.
امير نامي جانشين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر نامی جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در دومین روز از نشست ملی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس که به همت سازمان نشر و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس امروز دوشنبه 13 مهر ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به وقایع موجود در جهان اسلام، گفت: فرهنگ دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران به تمام جهان انتقال داده شده است.


وی در ادامه صحبت های خود بسیج را مظهر قدرت جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در کشور سوریه نیز بسیج تشکیل شد و اگر این اقدام انجام نمی شد ارتش سوریه قادر به دفاع نبود.
جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به انتقال تجربیات بسیج انتقال به کشور سوریه گفت: بسیج زمان و مکان نمی شناسد و همواره آماده به کار است، اگر روحیه بسیج و نیروهای حزب الله در سوریه نبود الان معلوم نبود چه بلای سر کشورهای منطقه می آمد.


امیر نامی با انتقاد از حضور داعش در منطقه و ایجاد این گروه های تکفیری در منطقه از سوی استکبار جهانی، بیان کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری برای انتقال تجربیات نیروهای بسیج بود و ایشان دستور دادند که از مردم و جوانان شروع کنیم.


وی با بیان اینکه اگر این فرهنگ بسیجی در کشورعراق نبود وضعیت عراق از این بدتر بود، در ادامه افزود: ثروت و سرمایه در جهان به 72 تا 74 نفر تعلق دارد که بیشتر آن در دست صهیونیست ها است، شرکت های مثل اپل و ماکروسافت درآمد آن ها بیش از درآمد نفت عربستان است متعلق به صهیونست ها است.


جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اعلام اینکه این افراد سعی دارند که درگیری بین شیعه و سنی، سنی و سنی، شیعه و شیعه را ایجاد کنند، بیان کرد: این گروها قصد دارند که اهداف و زیرساخت های کشورهای اسلامی را از بین ببرند و جغرافیای جهان اسلام را بر اساس ساخت خوشان تنظیم کنند.


امیر نامی با بیان این که فرهنگ ها قابل انتقال است، گفت: مردم بر اساس فرصت ولایت در جنگ تحمیلی حضور داشتند، اگر بحث تنها مربوط به وطن و کشور بود مرد
م در جنگ تحمیلی حضور نداشتند، در عملیات بیت المقدس 64 هزار نیرو به جبهه آمدند.


وی با تأکید بر اینکه باید سبک زندگی شهدا منتقل شود، اظهار داشت: باید تببین کرد که آنها چگونه زندگی می کرند و چه هدفی داشتند این اهداف به خوبی منتقل شود.


امیر نامی با اشاره به اهمیت و نقش اقتصاد مقاومتی گفت: در جبهه های هشت سال دفاع مقدس این اصل همواره وجود داشته است، اقتصاد مق
اومتی در دست بانوان است به اندازه مصرف کنیم و اقتصاد مقاومتی ریاضتی نیست.


جانشین رییس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت مسؤولیت پذیری گفت: این فرهنگ در جبهه های هشت سال دفاع مقدس بود، در هشت سال جنگ تحمیلی 288 روز حمله و بقیه آن دفاع بود./818/202/ب1

ارسال نظرات