۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۹۳۱۵۴
پیام سردار جزایری به نخستین نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس؛

دشمن با استحاله چهره زن مسلمان به دنبال جایگزینی سبک زندگی غربی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی گفت: دشمن با همه توان به دنبال ایجاد تغییر در باورها و رفتار مردم ما به خصوص زن مسلمان است.
سردار جزايري

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سید مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح پیامی را خطاب به اولین نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس صادر کرد.

 

متن این پیام به شرح زیراست:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اولین نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است تا یک بار دیگر چهره زن مسلمان طراز انقلاب اسلامی، از فضای غبارآلود دنیای کنونی رخ بنماید و همچون دوره شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و یا دوره غرورآفرین دفاع مقدس به معرفی ویژگی‌های خود بپردازد.

 

اینک در زمانه‌ای قرار داریم که حامیان برخورد و مقابله با فرهنگ و تمدن نوین انقلاب ناب محمدی(ص) صف طویلی از عناد و دشمنی در برابر انقلاب را به راه انداختند و در این میان یکی از راهبردهای اصلی خود را ضربه زدن به حیثیت معنوی زنان جامعه اسلامی به عنوان ستون این خیمه عظیم قرار داده‌اند.

 

دشمن با همه توان به دنبال ایجاد تغییر باورها، افکار و رفتار مردم ما و به خصوص زن مسلمان است تا به استحاله و جایگزینی سبک زندگی غربی، غیردینی و یا ضددینی خود به جای آموزه‌های اسلام ناب بپردازند.

 

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در برابر این هجوم، وظیفه و رسالتی تاریخی بر عهده دارد که ان‌شاءالله با درایت و برنامه‌ریزی به این مهم نائل خواهد آمد.

 

وظیفه خود می‌دانم از همه زحمات و تلاش‌های به عمل آمده توسط مسئولین محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، رئیس محترم سازمان و سایر کارکنان و همکاران ایشان کمال تشکر را داشته باشم.

 

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی. سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری./1330/د101/ف

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات