۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۲۹۳۲۰۶
امام جمعه بروجرد:

امنیت جامعه در سایه فعالیت‌های نیروی انتظامی محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی را زینت حکومت بیان کرد و گفت: امنیت جامعه در سایه فعالیت های نیروی انتظامی محقق می شود.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد، صبح امروز در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان که در دفتر وی برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی به همراه سایر نیروهای مسلح، زینت حکومت هستند.

 

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: این ایام فرصتی برای قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی است.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان این که در سایه فعالیت های نیروی انتظامی، ملت از خطرات و تهدیدات احتمالی در امان است، اظهار داشت: همکاری دیگر دستگاه ها با نیروی انتظامی امری ضروری است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارهای شهروندان در سایه فعالیت های نیروی انتظامی سامان می یابند و مردم قدردان زحمات این نیرو هستند.

 

برقراری امنیت در جامعه اساس کار نیروی انتظامی است

امام جمعه بروجرد برقراری نظم و امنیت را امری حیاتی بیان داشت و تصرح کرد: نیروی انتظامی برقراری امنیت در جامعه را اساس کار خود قرار داده است.

 

وی با اشاره به نبرد کارکنان نیروی انتظامی با اراذل و قاچاقچیان افزود: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

حجت الاسلام ترابی در پایان با بیان ویژگی های اخلاقی کارکنان نیروی انتظامی یادآور شد: ایمان و تقوای کارکنان نیروی انتظامی ایران اسلامی وجه تمایز این نیرو با پلیس های سایر کشورها است./9459/202/ب3 

ارسال نظرات