۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۹۳۲۲۳
با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان؛

نمایشگاه پوستر «گنبدهای فیروزه‌ای» در طبس افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری نخستین کنگره ملی امامزادگان با محوریت حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، نمایشگاه گنبدهای فیروزه‌ای در این آستان مبارک افتتاح شد.
نمايشگاه پوستر گنبد فيروزه اي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با برگزاری نخستین کنگره ملی امامزادگان با محوریت حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، نمایشگاه گنبدهای فیروزه ای در طبس افتتاح شد.

 

این نمایشگاه با حضور آیت الله طباطبائی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و حجت الاسلام سید جلال حسینی، دبیر شورای عالی فرهنگی و معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) گشایش یافت.

 

این نمایشگاه شامل عکس هایی از بقاع متبرکه و احادیث و روایاتی درباره تعظیم شعائر اسلامی است و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، قدم برداشتن در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در جامعه است.

 

وجود امامزادگان در کشور ما خیر و برکات فراوانی از جهات مختلف معنوی، دینی و اخلاقی در جامعه دارد و امیدواریم با این اقدامات در راستای ارتقای سطح آگاهی و شناخت معنوی زائران با مسائل معنوی گام های موثر و اساسی برداریم.

 

سپهریان با بیان اینکه بقاع متبرکه مهم‌ترین پایگاه فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است، یادآور شد: امروز بقاع متبرکه امن‌ترین پناهگاه و پایگاه فرهنگی برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دین اسلام است.

 

یادآور می شود؛ نخستین کنگره ملی امام زادگان طی روزهای 13 و 14 مهرماه در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در شهرستان طبس در حال بر گزاری است./1308/103/ب3

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات