۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۹۳۲۸۱
دستیار ویژه رییس جمهور:

برخی کشورهای منطقه در دام رژیم صهیونیستی افتاده اند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام یونسی با اشاره به ابعاد مشکوک حادثه منا و احتمال دست داشتن رژیم صهیونیستی در این واقعه گفت: برخی از کشورهای منطقه به دام اسرائیل غاصب افتاده اند.
حجت الاسلام علي يونسي، مشاور ويژه رييس جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی یونسی، دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام، اقلیت های دینی و مذهبی امروز در همایش بین المللی ورزش های زورخانه ای «جوانان و صلح جهانی» در تبریز با اشاره به حادثه تلخ منا و جان باختن هزاران نفر از زائران بیت الله الحرام اظهار داشت: دست پلید و شوم سازمان موساد در فاجعه منا را مشاهده می کنیم.


حجت الاسلام یونسی با بیان این‌که حیات رژیم صهیونیستی در ایجاد جنگ، نا امنی و خشونت در خاورمیانه است، خاطرنشان کرد: این رژیم منحوس، خودکامه، جنایتکار و کودک‌کش تلاش دارد تا در میان روابط دو کشئر ایران و عربستان تنش ایجاد کرده و آنها را نسبت به یکدیگر بدبین کند.


دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام، اقلیت های دینی و مذهبی ادامه داد: بر همین اساس اسرائیل تمام توان و تجهیزات خود را به کار می گیرد، تا به هر راه ممکن پای ایران را به جنگی در منطقه باز کند، چون ادامه حیات خود را در چنین سیاست هایی می داند.


وی با بیان این‌که متأسفانه برخی از کشورهای منطقه در دام فتنه‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی افتاده‌اند، تصریح کرد: برخی از کشورهای منطقه و همچنین کنگره آمریکا به آلت دست صهیونیست ها تبدیل شده اند تا تحت هر شرایطی اجرای توافق هسته ای را به بن بست بکشانند.


دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام، اقلیت های دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: مخالفت اسرائیل با توافق هسته ای ایران با گروه 5+1 نیز در همین راستاست، این رژیم به هیچ عنوان نمی خواهد این توافق به سرانجام برسد، چراکه همیشه به دنبال تنش در منطقه و به جنگ کشاندن جمهوری اسلامی ایران بوده است.


حجت الاسلام یونسی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که ایران اسلامی منادی صلح، اخلاق و دوری از خشونت در منطقه و جهان است، اظهار داشت: در جهانی که پرآشوب است، ایران اسلامی افتخار دارد همواره منادی وحدت، نوع دوستی و صلح باشد.


وی ادامه داد: اگر امروز این کشور اسلامی در کانون بحران های منطقه به کشوری باصلابت و امن تبدیل شده، ناشی از ملتی پاک نیت، اخلاق‌مدار، صلح‌طلب و اخلاق‌مدار است که البته بخشی از این امنیت به حکومت مقتدر نیز مربوط است. اساس نظام اسلامی ایران در تاریخ حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.


دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام، اقلیت های دینی و مذهبی در پایان با ابراز خرسندی از دست‌اندرکاران برگزاری همایش بین المللی ورزش های زورخانه ای «جوانان و صلح جهانی» در تبریز اظهار داشت: حضرت علی(ع) الگوی تمام عیار پهلوانان و قهرمانان ورزشی است./935/پ203/ج

ارسال نظرات